Føden på onsdag...

Chaney

Flørter med forumet
Må inn en tur på føden på onsdag.... Har hatt så mye kynnere og litt rosa utflod så de ville ha meg innover i morra tidlig,men jeg sa at da har jeg ikke tid ;-) så jeg ba om å få komme onsdag. Hørte de diskuterte fram og tilbake, men det var greit til slutt :-) de er usikker på om jeg er begynt å få forkortet livmorhals eller begynt å få åpning etter alle kynnerne. Er ikke så bekymret jeg da, men greit å få det sjekka siden det er så innmari langt til sykehus. Må med ambulansebåt om det skjer noe og det tar gjerne to timer... Satser på å gå iallefall en mnd til :-)

Ja ;-) ..... Har lovet venninna mi å passe babyen hennes på to mnd for ho skal i begravelse til bestefaren sin... Må holde det jeg har lovet... Har ikke fått prematur tidligere og helt ærlig har jeg ikke peiling på sånt heller... Er det kanskje noen andre som har? Har jo født 5 ganger, men har aldri vært plaget med så masse kynnere og sånn så jeg er helt blank.... :-(

Unnskyld at jeg spør, men hadde du sex før du fikk den rosa'e utfloden? Jeg har også hatt det slik idag, men tror det kan være pga sex og for at jeg gikk en litt lengre tur med hunden :P Jeg som skal holde meg i ro pga premature rier.

Men lykke til på onsdag! :) Håper alt er bra.

Jeg ble lagt inn med premature rier i uke 30 sist gang. å da startet det sånn som du har nå.

Asså misforstå meg rett her nå asså. men jeg ville heller prioritert den lille i maven enn å sitte barnevakt asså.

Utrolig snillt at du gjør det , åjeg VET Det går på samvittigheten om man ikke gjør det.

Men helt ærlig, så er vel den lille imaven viktikst nå? Iallefall hvis det er begynnenede åpning osv osv ?

OVERRASKA At dem ikke komanderte deg inn i dag egentlig.

Vet jeg virker litt krass, å er ikke meningen, jeg blir bare litt satt ut av valget ditt ;)

Jeg ble lagt inn med premature rier i uke 30 sist gang. å da startet det sånn som du har nå.

Asså misforstå meg rett her nå asså. men jeg ville heller prioritert den lille i maven enn å sitte barnevakt asså.

Utrolig snillt at du gjør det , åjeg VET Det går på samvittigheten om man ikke gjør det.

Men helt ærlig, så er vel den lille imaven viktikst nå? Iallefall hvis det er begynnenede åpning osv osv ?

Vet jeg virker litt krass, å er ikke meningen, jeg blir bare litt satt ut av valget ditt ;)

:-) skjønner hva du mener :-) men alt er vel der inne :-) Hadde jeg vært usikker på det hadde jeg reist i morra. Men tror det går helt fint. Satser på det :-)

Unnskyld at jeg spør, men hadde du sex før du fikk den rosa'e utfloden? Jeg har også hatt det slik idag, men tror det kan være pga sex og for at jeg gikk en litt lengre tur med hunden :p Jeg som skal holde meg i ro pga premature rier.

Men lykke til på onsdag! :) Håper alt er bra.

Ingen sex da :-) tusen takk <3

Jeg håper virkelig at du da ikke får noe mer kynnere,nedpress, slim rødt osv. da syns du skal dra med en gang.

Det er ikke noe å spøke med asså, plutselig kan det være for seint.

Så da håper vi at det er ufarlig..

Var bare den ene dagen jeg hadde lyserosa utflod. Kynnerne kommer og går liksom... Føler ikke noe nedpress, merker jo selvfølgelig at det er litt "tungt" nedi der men ellers ikke no. Og merker jeg noe spesielt ringer jeg bare så får jeg jo komme inn med en gang :-) må man virkelig kjapt får man helikopter her :-) er landingsplass fem min. Fra her jeg bor :-) satser på det er godt lukka der nede :-) Men må innrømme at jeg ble litt mer usikker på hva de sier der nå når jeg har lest at du fikk rier så tidlig...

Ja oki.

Nei du kjenner kroppe din best ;) Men ha lav terskel da hvis det blir vondere. Heldigvis rakk dem å stoppe fødslen min. lå med drypp i 48 timre ,alt var gjort klart å greier på nyfødtintensiven. men jeg klarte å ruge meg til igangsettelse i uke 39 :D

Bare vær obs ;)

Ja oki.

Nei du kjenner kroppe din best ;) Men ha lav terskel da hvis det blir vondere. Heldigvis rakk dem å stoppe fødslen min. lå med drypp i 48 timre ,alt var gjort klart å greier på nyfødtintensiven. men jeg klarte å ruge meg til igangsettelse i uke 39 :D

Bare vær obs ;)

Huff da..... Grunnen til at jeg ikke tror det er noen åpning er nok at jeg ble satt igang med de fire siste... Vannet gikk med nr 5, men så skjedde det ikke en dritt... Ene jenta skrek jeg meg til å bli satt igang med to uker før termin ;-) hadde nyrebekkenbetennelse så jeg raste og jaga legen ut og han fikk ikke komme inn til meg før han kunne komme å si jeg ble satt i gang. Og ho var 3950 gr da ho kom. Med sisten gikk plutselig vannet :confused005 Aner ikke hvor lenge før termin, men han var 3085gr mot broren jeg fikk 1,5 år før som var 4270 gr.... Satser på jenta holder seg inne ei stund til :-)

oi, såpss ja. nei jeg vet ikke på flergngs fødende som deg. Men er jo greit å få en sjekk uansett, så du vet hvordan ståa er :)

Om du har fått åpning har det ikke noe e si siden du er fleregangs fødene så lenge du ikke har rier.. :) jeg fikk 2 cm åpning over en mnd før termin men miste mann så jormor trodde at jeg kom til å føde litt fortidlig, men han kom ikke før 10 dager før termin. Håper det går fint på sykehuset og at det ikke er noe vertfall :))

Jeg har jo gått med litt åpning før vet jeg, så 1-2 cm tror jeg er veldig vanlig når man har fått før. Satser på det er samme nå :-) Men jeg skal få de til å sjekke termindato med minsten sånn at jeg vet ca hvor lenge før tida han kom :-) Har ikke tenkt noe på det i det hele tatt før nå liksom... Vet bare at mamma rista på hodet over at jeg hadde gjort senga hans klar så tidlig ;-men da jeg ringte ho og spurte om ho kanskje kunne kom bortovêr til meg og at vannet var gått, sa ho at da var det vel greit jeg hadde ordna litt ;-) He he :-) ho hadde full panikk da ho kom, mens jeg ikke hadde pakka bagen engang. Jeg satt i sofaen og drakk kaffe og hadde ikke ringt legen engang :-) Men det gjorde ho, mens jeg fikk beskjed om å hute meg å pakke :-) Hadde akkurat sendt samboer på jobb på kvelden, og sagt jeg ikke kjente en dritt og at det var lenge igjen ;-) meeeeeen....måtte jo ringe han da... Så han fikk jo noe styr med å komme seg, siden det var flere timer fra der han var med båt og til sykehuset :-) men siden riene ikke kom, hadde han egentlig god tid :laughing025 Huff så langt dette ble da... ADHD'n som slo inn kanskje :cool14

Back
Topp