Føden på KK

French Design

Flørter med forumet
Noen som har positive og / eller negativeerfaringer med Føden på Bergen Kvinneklinikk?
 
Hei. Har ingen erfaring med Føden, men anbefaler Storken! Hadde en fin fødselsopplevelse der!! [:D] Meld deg på fødselsforberedende kurs så får du se forskjellen og finne ut hva som passer for deg [;)]
 
heisann! jeg fødte på føden for snart seks år siden og har ingen vonde ord å si om dem. Kan faktisk fortelle en liten historie derifra. Etter seks og en halv time på føden kom endelig lillejenten til verden, og jeg var som naturlig er ganske sliten. Etter en stund eller var et ganske kjapt??? husker ikke helt... Så skulle jeg ut å få meg en dusj, jeg gikk ut på badet som lå på andre siden av gangen og der sto det en sykepleier å ventet på meg, hun så litt skeptisk på meg og spurte om jeg hadde det bra, joda har dt helt fint jeg tatt forholdene til betraktning, sa jeg... hun spurte tom om jeg villle sitte på
en stol og om jeg ville at hun skulle hjelpe...Neida jeg klarer meg helt fint jeg, sa jeg. Og det gjorde jeg også. Men så, noen uker etter fødselen skulle jeg å handle på rema 1000,så kommer det en dame bort til meg og spurte om jeg husket henne, og da måtte jeg jo som sant sies at det gjorde jeg ikke (ammetåke). så hun presenterte seg som hun som hjalp meg ut i dusjen på KK. Det hun da fortalte var at hun var hundre prosent sikker på at jeg kom til å svime av i dusjen fordi jeg så så blek ut!(hadde jo seff mistet endel blod)!!!hun hadde vært så bekymret og lurt på hvordan det gikk med meg!!! Ikke sikkert alle syns det er kjekt å bli kjent igjen av sykepleieren som hjalp deg på badet etter en fødsel, men jeg syns det bare var koselig, med tanke på alle barna som blir født der oppe[:)]
men vil faktisk anbefale føden, skal tilbake der i november og har ikke tenkt å lokke meg inn på noe storken[;)] Jeg var så heldig å få epidural forrige gang og bedre fødsel tviler jeg sterkt på at man får uten....hehehe...
 
Godt å høre positive ting om Føden [:D] Har jo ikke vert gjennom dette her før og er ganske usikker.. [&:] Smerteterskelen min er på "snublenivå", så det blir nok Føden og ikke Storken på meg.. Vil nok ha det som eventuelt kan taes for smertelindring slik jeg ser det nå, men man vet jo aldri når den store dagen kommer, så.. [8|]
 
Kan ikke utale meg om føden, for jeg valgte å føde på storken. Grunnen til det er at jeg ville ha en mest naturig fødsel. Dette gjorde jeg med begge barna jeg har. Og de på storken er bare helt utrolig flinke.[:D] Og vist en gang jeg skal ha nr 3, velger jeg storken igjen.[:)]
 
Hei
Ja jeg er helt enig. De er veldig flinke på Storken[:D] Ønsker å føde der om jeg blir gravid igjen [;)] Smerteterskelen min er og veeeeeeeldig lav, men merkelig nok klarte jeg fødselen fint. Min mor var veldig overrasket og sa i ettertid at hun hadde ikke trodd jeg skulle klare det så bra..... hehe. Men vi må jo alle gjøre som vi føler og føde der vi føler oss tryggest. Lykke til [:)]
 
Jeg fødet på kk og kunne ikke hatt det bedre,jordmoren jeg fikk var helt utrolig[:D]Skjønner godt at du vil ha noe for smerten.Jeg fikk epidural etter syv timer med rier og da de satt den på meg var jeg som et nytt menneske med nye krefter til å fortsette med fødselen så dette anbefaler jeg på det sterkeste[:D]Lykke til
 
Back
Topp