Føden og åpning.

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
I går rundt kl 1900 bestemte vi oss for å dra på føden siden jeg hadde regelmessige rier som kom vært 3-4 min og varte i ca 46 sek.

Lå litt med ctg før de sjekket om det var åpning. Etter å ha sett at det var rier sjekket de. 1 cm åpning så de strippet meg. Fikk beskjed om og komme tilbake kl 2100 siden vi ikke har lange veien. Kom tilbake 2100 og da var det 1,5 - 2 cm åpning. Etter å ha vært der i noen timer med regelmessige rier men ikke noe mer åpning fikk vi valget om og reise hjem eller sove der. Valgte og reise hjem og prøve og slappe av ettersom vi hadde barnevakt da.

I dag morges ble riene MYE værre og vi kom inn igjen og fikk beskjed om at det er kun "noen" gode 2,5 cm åpning. Har rier nå men ikke regelmessig. Og er så sliten. Er det noe jeg kan gjøre for å få fortgang? Er bare 36 så sykehuset stopper ikke men pusher ikke på fødsel heller :(

Sniker litt fra januar her... Jeg har også hørt at varmt bad skal hjelpe :) Du kan jo alltids prøve sex også da, selvom det kanskje ikke er det som står høyest på listen akkurat nå. Sperm inneholder jo de samme stoffene som den gelen de bruker for å modne livmorhalsen, så det kan jo hende det hadde satt fortgang i ting. Ønsker deg masse lykke til!

Sniker litt fra januar her... Jeg har også hørt at varmt bad skal hjelpe :) Du kan jo alltids prøve sex også da, selvom det kanskje ikke er det som står høyest på listen akkurat nå. Sperm inneholder jo de samme stoffene som den gelen de bruker for å modne livmorhalsen, så det kan jo hende det hadde satt fortgang i ting. Ønsker deg masse lykke til!

Sambo vil ikke pga det kommer blod og slim etter strippingen. :(

Åå :( Det tenkte jeg ikke på... Jeg har faktisk hørt at ved å stimulere brystvortene så kan det frigjøre et eller annet hormon som kan modne ting litt. Jeg trudde faktisk ikke på det, men hvis jeg stimulerer de mens jeg har sterke kynnere så blir de faktisk ENDA sterkere. Så hvem vet? Er jo verdt et forsøk :p Ellers håper jeg det går fort for deg så du ikke sliter deg helt ut :)

En god middag som gjør deg skikkelig mett, og prøve å sitte litt i sofaen å slappe av, så langt det er mulig, vil hjelpe på slik at riene gir mer kraft og da jobber kroppen bedre. Er det verdt et forsøk? :-)

Massere og dra i brystvortene skal være effektivt.
Ellers har også orgasmen hos kvinnen også en viss effekt har jeg hørt (noe med noen hormoner som blir utløst tror jeg? )
Gå i trapper skal også gjøre underverker. Både opp og ned og litt harrdt når det er nedover.

Tror jeg ville tatt for meg trappene først, så et varmt bad, så masser brystvortene en halvtimes tid, så ordna en orgasme og så lagt meg til å sove. DA bør jo noe skje.. ;) Hehe.. :p
Masse lykke til! :)

Åå :( Det tenkte jeg ikke på... Jeg har faktisk hørt at ved å stimulere brystvortene så kan det frigjøre et eller annet hormon som kan modne ting litt. Jeg trudde faktisk ikke på det, men hvis jeg stimulerer de mens jeg har sterke kynnere så blir de faktisk ENDA sterkere. Så hvem vet? Er jo verdt et forsøk :p Ellers håper jeg det går fort for deg så du ikke sliter deg helt ut :)

Har prøvd hehe men kan alltids prøve igjen :)

Spennandes :) Har du sånn treningsball? Prøv å sitt på den og "hopp" opp og ned. Høyrt at det skal hjelpe med å "presse" baby nedover.

Og foresten: når jeg går på do og gjør nr 2 så føles det it som hode tiø babyen skal komme ut rompen? Hehe. Noen som vet hva det kan være?

Hehe, veit ikkje om det hjelper, berre høyrt at slik ball er ganske genial til slikt ;)

Wow så spennende! Hold deg i bevegelse, gå mye, gjør husarbeid, hvis ikke mannen vil gi deg orgasme - ta jobben i egne hender. Masse lykke til! :-D

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Og foresten: når jeg går på do og gjør nr 2 så føles det it som hode tiø babyen skal komme ut rompen? Hehe. Noen som vet hva det kan være?

Pressriene skal gi bæsjefølelse. Men du er jo sikkert ikke der enda. Men ønsker deg mase lykke til. Sørg for å hvile deg hvis du klarer. Ting går nok av seg selv, men varmt bad er nok en god ide. :)

Hvordan går det? Lykke til! Håper riene har blitt mer effektive

Har fått sovet VELDIG godt i natt. Har forsatt ikke fått mer rier etter å ha løpt rundt i huset til kl 2 :/ men kjenner veldig sterke menssmerter.

Skal straks levere 3 åringen i barnehagen og ha planer om og være aktiv i stortsett hele dag for og se om det hjelper :)

Last edited:
Spennende! Masse lykke til! :-D vår første januar baby? Viss ingen tar deg i innersvingen.

Klyster skal jo hjelpe og få i gang skal det ikke? Er det noe jeg kan gå på apoteket og kjøpe? :p

Back
Topp