Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TITTIN72
hei og hopp - godt dere fikk kommet raskt inn for sjekk - og at ting ser så bra ut!!
Da er det bare å følge legenes ordre og så håper jeg lillemann er flink å holde seg der inne i lang tid enda[;)]
Masse gode tanker til dere!
ORIGINAL: Katrineisabell
ORIGINAL: TITTIN72
hei og hopp - godt dere fikk kommet raskt inn for sjekk - og at ting ser så bra ut!!
Da er det bare å følge legenes ordre og så håper jeg lillemann er flink å holde seg der inne i lang tid enda[;)]
Masse gode tanker til dere!
Tusen takk for en varm og koselig melding[:)]
Jeg håper vi får komme hjem igjen. Føler jeg slapper bedre av der enn her borte .Men gjør selvfølgelig alt for lillegutt[;)]
Men håper legen kommer snart og sier at vi kan reise. Skal nok fint greie og holde meg i ro i påsken.
Litt kjedelig at vi egentlig skulle reise på hytta i dag,men 90 mil kjøring holder jeg meg laaaaangt unna ja[:)]
ORIGINAL: ariana1983
Huff da, da har vi ligget i samme korridor i natt tenker jeg.
Jeg ble lagt inn til observajon i 22-tiden i går med sterke kynnere og mulig blindtarmbetennelse. Smertene stoppet i 4-tiden, prøvene så fine ut og lillemann har det bra - så jeg er hjemme igjen [:)]
Godt å høre at alt er bra med dere også, krysser fingrene for at riene ikke kommer tilbake og at du får reise hjem fort.
Jeg fikk også veldig godt inntrykk av de som jobbet der oppe, men som jeg sa selv om jeg ble tatt godt vare på vil jeg helst slippe å se dem på 9 uker.
Du får ha riktig godt bedring, sender over en stor klem - ikke noe moro å ligge på sykehus.
ORIGINAL: hysteria
Oi jenter.. Håper det går bra med dere Ariana1983 og Katrineisabel..
Mange varme tanker deres vei og håper alt går bra fremover!!
Uff blir bekymra for alle jentene våre som opplever sånt i svangerskapet..
Varme klemmer til dere alle sammen!