Føden neste..*oppdatert i hovedinnlegg*

hei og hopp - godt dere fikk kommet raskt inn for sjekk - og at ting ser så bra ut!!
Da er det bare å følge legenes ordre og så håper jeg lillemann er flink å holde seg der inne i lang tid enda[;)]

Masse gode tanker til dere!

ORIGINAL: TITTIN72

hei og hopp - godt dere fikk kommet raskt inn for sjekk - og at ting ser så bra ut!!
Da er det bare å følge legenes ordre og så håper jeg lillemann er flink å holde seg der inne i lang tid enda[;)]

Tusen takk for en varm og koselig melding[:)]
Jeg håper vi får komme hjem igjen. Føler jeg slapper bedre av der enn her borte .Men gjør selvfølgelig alt for lillegutt[;)]
Men håper legen kommer snart og sier at vi kan reise. Skal nok fint greie og holde meg i ro i påsken.
Litt kjedelig at vi egentlig skulle reise på hytta i dag,men 90 mil kjøring holder jeg meg laaaaangt unna ja[:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

Tusen takk for en varm og koselig melding[:)]
Jeg håper vi får komme hjem igjen. Føler jeg slapper bedre av der enn her borte .Men gjør selvfølgelig alt for lillegutt[;)]
Men håper legen kommer snart og sier at vi kan reise. Skal nok fint greie og holde meg i ro i påsken.
Litt kjedelig at vi egentlig skulle reise på hytta i dag,men 90 mil kjøring holder jeg meg laaaaangt unna ja[:)]

oj, det var langt...tror ikke det blir sånne bilturer på deg på ei stund nei...
sender en varm klem og ønske om ei flott og rolig påske - og en trøsteklem til deg, for jeg vet det ikke er gøy å bli bundet til sofaen (men alt for den lille vet du...[;)]) Håper du oppdaterer så fort legene har gitt deg tilbakemelding!!

Huff da, da har vi ligget i samme korridor i natt tenker jeg.
Jeg ble lagt inn til observajon i 22-tiden i går med sterke kynnere og mulig blindtarmbetennelse. Smertene stoppet i 4-tiden, prøvene så fine ut og lillemann har det bra - så jeg er hjemme igjen [:)]

Godt å høre at alt er bra med dere også, krysser fingrene for at riene ikke kommer tilbake og at du får reise hjem fort.
Jeg fikk også veldig godt inntrykk av de som jobbet der oppe, men som jeg sa selv om jeg ble tatt godt vare på vil jeg helst slippe å se dem på 9 uker.
Du får ha riktig godt bedring, sender over en stor klem - ikke noe moro å ligge på sykehus.

så bra at de tok deg på alvor å sjekket dette opp og at det gikk bra ! lykke til videre =)

Oi jenter.. Håper det går bra med dere Ariana1983 og Katrineisabel..
Mange varme tanker deres vei og håper alt går bra fremover!!
Uff blir bekymra for alle jentene våre som opplever sånt i svangerskapet..
Varme klemmer til dere alle sammen!

ORIGINAL: ariana1983

Huff da, da har vi ligget i samme korridor i natt tenker jeg.
Jeg ble lagt inn til observajon i 22-tiden i går med sterke kynnere og mulig blindtarmbetennelse. Smertene stoppet i 4-tiden, prøvene så fine ut og lillemann har det bra - så jeg er hjemme igjen [:)]

Godt å høre at alt er bra med dere også, krysser fingrene for at riene ikke kommer tilbake og at du får reise hjem fort.
Jeg fikk også veldig godt inntrykk av de som jobbet der oppe, men som jeg sa selv om jeg ble tatt godt vare på vil jeg helst slippe å se dem på 9 uker.
Du får ha riktig godt bedring, sender over en stor klem - ikke noe moro å ligge på sykehus.

Nei huff så kjedelig at du også har vært inne. Godt og høre at alt står bra til med deg og lillegutt[:)]
Vi fikk komme hjem i går ettermiddag,så jeg skal være flink og slappe a nå[:)] Skal tilbake på kontroll den 9.april og fikk streng beskjed om og komme ned med en gang om det skjer noe i mellomtiden.Men nå krysser vi fingrene for at vi slipper og se de igjen på over 2 måneder.
God bedring til deg også snuppa[:)]

ORIGINAL: hysteria

Oi jenter.. Håper det går bra med dere Ariana1983 og Katrineisabel..
Mange varme tanker deres vei og håper alt går bra fremover!!
Uff blir bekymra for alle jentene våre som opplever sånt i svangerskapet..
Varme klemmer til dere alle sammen!

Tusen takk for omtanken[:)]
Det går bedre her i gården nå. Er veldig sliten og litt uvel,men det går seg til.Hihi
Får tett oppfølging fremover nå,så bekymrer meg ikke så mye.
Lillegutt skal pent få bli inni magen til jeg har kommet meg over 37 uker[:)]

nei huff da!!! Veldig bra dere kom dere til sykehuset og fikk være der på observasjon og at det ikke påvirket lille gutt noe!! Nei han får bare bli der frem til sommern... leiekontrakten på hybelen går ikke ut før det vettu [;)] masse lykke til vidre og håper ikke du får noe mer rier!! Klem

Back
Topp