Føden neste..*oppdatert i hovedinnlegg*

Frk.Knerten

Forumet er livet
Jeg har vært litt slapp og kvalm i dag,og nå i kveld har jeg fått noen grusomme tak i ryggen.
Skyldte først på at det var pga mye bilkjøring tidligere i dag,men nå er jeg virkelig i tvil for det tar skikkelig tak i ryggen og det stikker til i magen innimellom[&o]

Sambo skal ta telefonen fatt mens jeg tar en dusj nå..Håper vi får komme inn på en sjekk for nå er jeg virkelig nervøs[:(]
_____________________________________________________________________________________________

Oppdatering;

Vi blei lagt inn til observering i natt pga jeg har dødfødsel bak meg og pga stoffskiftet mitt er så køddete(slitt veldig mye med det før også)..
Lillegutt i magen hadde det fint da vi så på ul,så han blir ikke plaget noe av dette her.HELDIGVIS[:)]
Det var først kynnere jeg hadde,men så blei det registrert rier[&o]
Vi har møtt på verdens beste JM her så jeg har fått et utrlig godt inntrykk av sykehuset nå.
Legen var nettopp her inne og de diskuterer om de skal sende meg hjem,eller ha meg her litt til.Jeg har fått streng beskjed om og holde meg helt i ro og ikke løfte en finger om jeg skal hjem!
Det har ikke kommet flere rier,og vi krysser fingrene for at ikke det kommer flere.
Livmorhalsen har heldigvis ikke blitt påvirket av dette,så jeg håper ikke det kommer noen flere rier nå før de faktisk skal komme til sommeren![:)]
Sambo har vært en utrolig god støtte i hele natt,selvom han var vettaskremt stakkars..
Men alt i alt så har vi det bra alle sammen[:)]
Oppdaterer dere om det skulle skje noen forandringer

off høres ikke godt ut :(
håper det ikke er noe alvorlig..
krysser fingrene for deg så får du ha masse lykke til <3

oppdater om det skjer noe [;)]

huff.. så kjedelig, ikke greit å vite hva det er når man er førstegangs, men bra om du kanskje får komme inn da. Greit å sjekke det.
Men krysser fingrene for at den lille blir inne litt til da[;)]

Sambo har snakket med føden nå,og siden det er mistanke om prem. rier reiser vi dit nå..
Får en av sladrevennene mine til og oppdatere om det blir til at jeg blir der.
Takk for gode ord jenter[:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

Sambo har snakket med føden nå,og siden det er mistanke om prem. rier reiser vi dit nå..
Får en av sladrevennene mine til og oppdatere om det blir til at jeg blir der.
Takk for gode ord jenter[:)]

okei, lykke til da[;)]

Lykke til.[;)]

Lykke til, håper alt går bra og at det roer seg. Babyen får holde seg i magehuset litt lenger synes jeg!

Klem <3

ORIGINAL: LilleBolle!

Krysser alt jeg har og håper den lille har tenkt å holde seg inne i mammas mage en stund til!
Lykke til[;)]

ORIGINAL: velonita

masse lykke til, håper alt går bra..! :)

åh, kjære deg.. håper det ikke er noe alvorlig. ser at dette er noen timer siden nå... Håper virkelig alt er bra med deg /dere..

ORIGINAL: eilejoha

åh, kjære deg.. håper det ikke er noe alvorlig. ser at dette er noen timer siden nå... Håper virkelig alt er bra med deg /dere..

ORIGINAL: bolla82

signerer!!! oppdater så snart du vet noe snuppa! :(

signerer disse

ORIGINAL: ciccy_c

signerer disse

Hvordan har det gått??

ORIGINAL: MamsenTilLucas

ORIGINAL: ciccy_c

signerer disse

Hvordan har det gått??

ORIGINAL: LilleBolle!

Krysser alt jeg har og håper den lille har tenkt å holde seg inne i mammas mage en stund til!
Lykke til[;)]

ORIGINAL: Sh_mamma

[&:]Lykke til ! håper det går bra, og at babisen ikke har tenkt seg ut helt ennå! Krysser fingrene for deg! Og store klemmer sendes![:)]

Uff.. Håper det går bra[:)].. Masse lykke til....

Hvordan går det mon tro?

Masse lykketil. Håper det ikke er noe!

Back
Topp