Føden igjen... Oppdattering.

Shiry

Betatt av forumet
Har kjent veldig lite liv de siste dagene, og siden jeg ikke kjente noe idag ba de meg komme inn en tur for sjekk på føden. Etter flere sjekker av lege og jordmor må jeg nå bli her over natten. Legen trodde ikke det var noe, men som han sa " better safe than sorry" Ligger nå å venter på ny ctg måling så jeg kan fä sove litt. Og forhåpentligvis komme hjem imorgen :-)

Fikk heldigvis komme hjem dagen etterpå, men er fortsatt veldig lite bevegelse. Skal tilbakke på kontroll igjen imorgen. Er nok litt mer bekymret nå enn jeg bør være, men syntes det er vanskelig å vurdere når jeg skal kontakte føden igjen og ikke da jeg kjenner såpass lite nå. Skulle kontakte de hvis det ble lite igjen, men det har ikke tatt seg opp. Når jeg var på føden fikk jeg beskjed om at de ville sette meg igang hvis det ikke tok seg opp snart. Siden jeg er såpass langt på vei ville ikke det være noe problem, men må si jeg håper hun kvikner til igjen. 

Uff, så ekkelt..
Godt du blir tatt vare på :) 

Høres ikke noe gøy ut å måtte bli over natten, men bra at de dobbeltsjekker! Håper alt er bra med dere og at du får komme hjem i dag! :) 

uff, det er så slitsomt å bli bekymret...
Håper alt er bra =) 

*TryllTryll* skrev:
Uff, så ekkelt..
Godt du blir tatt vare på :) 

Det går greit, men er fortsatt veldig bekymra da jeg selv kun kjenner liv eller bevegelse en til to ganger i løpet av dagen. Håper hun snart vil gå tilbake til å normalen. Hun har nemlig vært veldig aktiv frem til nå. 

Får håpe det tar seg opp, et par uker til inne i magen er jo gull verdt!

Fru H skrev:

Jeg krysser fingra å håper. Har heldigvis allerede fått lungemodningssprøyte etter prematurrier for noen uker siden så de ser ikke på det som en stor risiko å sette igang nå vistnok. Men beste er at hun våkner til liv, og at fødselen starter av seg selv når hun er klar :D

Fru H skrev:

Sign!

Back
Topp