Føden idag...

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Og de ville at vi skulle komme inn til ny samtale om mulig igangsettelse litt før termin pga dårlig fostervekst. Hun er ca 1890g noe som er litt lite i uke 35+1. Storesøster var 2.2 kg 3 dager før termin. Så kan være det blir en slutten av juli baby her alikevell. Nå skulle vi bare følge nøye med på aktivitetsmønsteret til vesla at det ikke blir mindre. Kjenner jeg er litt spent, redd og dårlig samtidig. Dette er akkurat som storesøster om igjen. Skal på ny samtale på fredag, og bli kalt inn igjen iløpet av de neste to ukene for et svar.

Godt du får god oppfølging. Hvordan er sf målene dine?? Flater de ut ??
Nå var det ingen forandring fra sist gang, så prikkene er rett ved siden av hverandre. Satser på at det i neste uke er en liten stigning så det ihvertfall følger en egen kurve fremover

Godt du får oppfølging ! :)
Og håper lille legger godt på seg til kontroll! :)
Var selv på vekstkontroll idag, og lille har gått fra -16 % til -11% . Og da var de fornøyd . (Jeg også såklart! ;))
Håper det går samme veien for deg ! :) krysser fingrer og tær! :D

Godt du får oppfølging ! :)
Og håper lille legger godt på seg til kontroll! :)
Var selv på vekstkontroll idag, og lille har gått fra -16 % til -11% . Og da var de fornøyd . (Jeg også såklart! ;))
Håper det går samme veien for deg ! :) krysser fingrer og tær! :D
Så bra at din lille har begynt og legge på seg godt nå :-) men her er det nok det samme som med storesøster kan jeg tenke. Vet du hvor mye din veier nå ca?:)

Så bra at din lille har begynt og legge på seg godt nå :-) men her er det nok det samme som med storesøster kan jeg tenke. Vet du hvor mye din veier nå ca?:)

Snik titta på skjermen hans :p for han pleier ikke si noe spes om hva vekta er der og da, tipper bare fødsels vekta :) men det stod vel 2300gr ca :)

Håper vertfall din lille også går opp! :)

Back
Topp