Føden i går.

Anny_88

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Eg fikk mage ryggsmerter og trodde vanne lekket i går kveld når eg hva på jobb.

Ringte føden å di ville ha meg inn fort, Da vi kom ditt kom me inn med engang på undersøkelseromme, tok av meg binde å di trodde ikke det hva vannavgang men mer som utflod så det hva heldigvis bra.

Blei satt på ctg måling av rier og babyen, alt hva fint med babyen.

Men rier målingen sto nesten på 20. Da sporte jordmoren om eg hadde kjent noe i di siste min, ja seie eg, det har eg gjort. da fekk eg te svar igjen at hun skulle snakke me en lege, hun ville ta UL å mål av livmorhalsen.

Hva ingen åpning å livmor halsen hva 4 cm lang, så fikk heldigvis reise hjem kl halv 11 på kvelden.

Men er det noen her så vet hva den målingen på rier lå nesten på 20 vil sei, er det bra eller dårlig, høyt eller lavt?

Di sa ikke så mye om det siden alt så bra ut. Har ikke hatt en kjekke natt, Null søvn på meg i natt.
 
4 cm er jo bra. 20 på rier er lavt, mener jeg å huske. Men det kan jo være et tegn på å ta det litt mer med ro fremover.

Jeg har hatt to tidlige vannavganger, og begge kom 4/6 uker for tidlig.
 
Eg fikk mage ryggsmerter og trodde vanne lekket i går kveld når eg hva på jobb.

Ringte føden å di ville ha meg inn fort, Da vi kom ditt kom me inn med engang på undersøkelseromme, tok av meg binde å di trodde ikke det hva vannavgang men mer som utflod så det hva heldigvis bra.

Blei satt på ctg måling av rier og babyen, alt hva fint med babyen.

Men rier målingen sto nesten på 20. Da sporte jordmoren om eg hadde kjent noe i di siste min, ja seie eg, det har eg gjort. da fekk eg te svar igjen at hun skulle snakke me en lege, hun ville ta UL å mål av livmorhalsen.

Hva ingen åpning å livmor halsen hva 4 cm lang, så fikk heldigvis reise hjem kl halv 11 på kvelden.

Men er det noen her så vet hva den målingen på rier lå nesten på 20 vil sei, er det bra eller dårlig, høyt eller lavt?

Di sa ikke så mye om det siden alt så bra ut. Har ikke hatt en kjekke natt, Null søvn på meg i natt.

Dæm e ikkje bekymra før livmorhalsen når den e så lang. Min har gått fra 4,9cm tel 2,8på 3 uke nu. Så nu e dæm bekymra. Å rie på 20 e normalt sett ikkje ille. Kjæm litt ann på kor gode målinge man får. Æ hadde på mellom 60 å 100 nu i uka som va, å di kjenne du. Trur ikkje du ska bekymre dæ så vældi;):)
 
Sniker fra juni. Jeg ligger på sykehuset med 1,3cm livmorhals. For en uke siden hadde jeg sammentrekninger på 30 uten at det påvirket noe. Når det er skikkelig rier skal det være mellom 50-100 sier de her ;) så tror ikke du trenger å bekymre deg. Lå på 30 hos meg når jeg kom inn også og har mye sammentrekninger men har nå holdt i 6 uker ;)
 
off det hørtes ikje kjekt ut, håpe det går bra me dere. <3

Det er godt å høre, Har ikke så veldig lust å føde ennå, Tusen takk får svar :)
Eg har ennå murring i magen, men me får håpe di holde seg inne til nærmere Termin :)
 
Back
Topp