Føden i går.

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Heihei. Natt tiø i går hadde jeg sammentrekkninger fra kl 23-07. Kom med 4-5 minutters mellomrom og varte i ca 45 sek. Men dabbet av mer og mer.
Senere på dagen var det veldig lite spark så bestemte meg for og ta en tur på føden. Alt var heldigvis helt fint. Men de tok ul og så hvor stor hun var og da viste det seg at hun er 18% over gjennomsnitt på vekt. Hun veier litt over 2700 og jeg er 35+2(i dag). Er ikke dette litt mye? Har termin 1 feb og livredd for å føde en giga baby :(

Sniker fra juni :) Jeg fødte ei jente i uke 35 og hun var 2885. Hadde jeg gått til termin ville ho vært ca 4kg. Så 18% større enn gjennomsnittet høres verre ut enn det er :)

Hva sier legene om vekten? 4kg er ikke en giga baby da.

Hva sa legene om størrelsen og hvor stor hun evt kommer til å bli? Frøkna mi var 1900 gram i går 33+5, men hu er 10 % mindre. Tror det er vanlig med en del prosent både over og under gjennomsnittet :)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Sønnen min var 25% over gjennomsnittet og barnelegen sa når han kom ut at han var 1,5-2 uker eldre enn terminen tilsa. Så kanskje hun kommer tidligere ;)

Husk at prosentavvikene er fra gjennomsnittet og ikke alle babyene ligger der...

jenta mi var 18% over gjennomsnittet, hun var 3860 da hun kom. Så trenger ikke nødvendigvis være gigababy :)

Hva sa de om sammentrekningene da? Jeg hadde d slik i natt..

De sa ikke så mye om vekten utenom at hun var over gjennomsnitt og vist det var begynnende rier kom de til og ta i mot henne med åpne armer.(ik stoppe fødsel) :)

De sa ikke så mye om vekten utenom at hun var over gjennomsnitt og vist det var begynnende rier kom de til og ta i mot henne med åpne armer.(ik stoppe fødsel) :)
Sniker fra juni 13.

Jeg fødte i uke 35 (tre ganger, de har veid 2270, 2870 og 2780). Og de gjør ingenting for å stoppe fødsel etter uke 34. Både dessverre og heldigvis kan man gå med sammentrekninger i magen lenge før man føder. ;) satser på at jenta di holder seg i magen i allfall tre uker til. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra juni 13.

Jeg fødte i uke 35 (tre ganger, de har veid 2270, 2870 og 2780). Og de gjør ingenting for å stoppe fødsel etter uke 34. Både dessverre og heldigvis kan man gå med sammentrekninger i magen lenge før man føder. ;) satser på at jenta di holder seg i magen i allfall tre uker til. :)

Ja håper på det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp