Føden i går natt

tracey88

Flørter med forumet
i dag kom jeg hjem fra føden etter jeg hadde kynnere Som jeg trodde i fler timer. Men som sagt hva rier. I latensfasen som dem sa. Jeg har 2 cm åpning og livmorhalsen er er bare 1 cm lang krympet fra 2.5 Og slimproppen gikk og i går på sykehuset. Jeg ble sendt hjem for vent på at det skulle starte med vondere rier. Jeg føler mæ litt hjelpes løs. Med guttungen hva alt ferdig løpet av noen timer. Men denne gangs tok det lengre tid. Fikk beskjed jeg har sammentrekninger. Uke 37.

Tror man bare må tenke at ingen fødsler er like. Selv om mange føder like raskt eller raskere andre gang, er det ingen regel uten unntak. Får håpe du slipper å gå sånn lenge. Lykke til! :)

Sånn er det desverre (og hekdigvis for noen) med fødsler - ingen er like :) Hør på kriooen fin og prlv å slappe av mest mulig! :-)

Sovet så mye jeg kan:) men nå merker jeg det skjer noe. Slimproppen gikk igjen i dag og i går og nå presser magen og do besøk. Spiser sover om en vêr.

Ooh masse lykke til :D høres ut som noe er på gang i allefall :D

Masse lykke til :happy: Spennende :D

Lykke til :)

Lykke til :D plutselig starter d p så får det unna fort;) d kan være sånn at d begynner og slutter, men plagsomt er d jah:cool:

Back
Topp