føden eller legevakt??

nettemor

Forumet er livet
Bare lurer jeg, på hvor man skal ringe om det er noe man er virkelig bekymret for eller i en situasjon hvor man trenger litt hjelp?

Er det greit å ringe rett på føden tro, noen som vet??

Du har kommet så langt på vei at du skal ringe føden.

bare ring føden du!! lykke til!!

Tusen takk for svar alle sammen...

Det er bare det at jeg synes jeg har kjent så lite liv siden i går kveld, blir så fort bekymra... har snakket med de der på føden nå, de sier at så lenge jeg har kjent så vidt så får jeg vente til i morra å se...... og jeg har jo kjent liv, men bare sånn små dytting innimellom, det pleier ikke være sånn som dette....[:(]
Uff jeg hater å være gravid, tror aldri jeg noen gang har hatt så mye bekymringer jeg...[:(]

Sånn var det med meg også, men babyen har dager hvor den er mindre aktiv.. Prøv å drikk et glass med kald saft, ofte hjelper det på aktiviteten. Ring føden eller jordmor. Det går nok bra[:)][:)][:)]

Har prøvd å drikke både saft og vann, og dytte borti magen, det pleier å hjelpe det, men ikke i dag..

Jeg skrev litt lenger oppe på siden hva det er...

Ta en telefon til føden og hør hva de sier. Er badre å ringe en gang for mye enn en for lite... Det sa de til meg da jeg var på UL, måtte bare ringe uansett hva jeg måtte lure på. Det er pyton å gå å føle sånn som du gjør nå. Snakk med dem så kanskje du får sovet godt i natt.
Klem[:)]

Det kan jo barehende han har snudd seg med ryggen ut eller noe da, jeg kjenner veldig lite liv når den ligger sånn (når jeg trur den ligger sånn hvertfall)....

Men det er som det blir sagt, ring heller føden en gang for mye! De er jo der for oss!! Er jo helt grusomt å gå å bekymre seg for noe[:(] Veit åssen det der er.....

Da skal jeg bare vente til samboer kommer så drar vi... skriver når jeg er tilbake..

Best å sjekke når man er bekymret ja. Håper alt står bra til med den lille. Jeg hadde gjort det samme som deg. Lykke til.

Back
Topp