Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men dette var på barsel, ikke hotellet?Fødte på St Olavs i juli, far fikk være med på barsel, men ikke forlate bygningen. Jeg og baby fikk ikke forlate avdeling.
Hvis far forlot bygget kunne han kun komme tilbake i besøkstid
Noen som har født på St Olavs i det siste? Hbordan er det nå ift covid-19?
Får far være med på barsel/hotellet? Kan man gå inn og ut av rommet/avdelingen, eller er man isolert? All mat inn på rommet?
Der var det litt info jaSt.Olavs legger ut info om tiltak her : https://stolav.no/nyheter/2020/informasjon-til-fodende
Han får gå i restauranten og kjøpe seg mat, etter hva jeg forstår, men tror ikke han kan forlate hotellet. Det er i alle fall det vi har fått vite så langt.
Vi er spente, har også snart termin, og med økende smittetrykk i Trondheim nå... Man må nok være forberedt på at retningslinjene endrer seg.
Helt klart. Jeg forbereder meg (og ham) på worst case scenario, som er at han ikke får være med i det hele tatt. Vi får håpe det ikke skjer, men tror det blir lettere for begge om vi er litt forberedt mentalt.Der var det litt info ja
Ja, er også forberedt på at ting kan forandre seg.. Man vet jo aldri, må nesten bare ta ting som de kommer
På barsel ja, kun 2 timer besøkstidMen dette var på barsel, ikke hotellet?
Når/hvor lang besøkstid var det?