Fødemusikk?

Advokato

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Har du en spilleliste med fødemusikk/barselmusikk etc du vil dele? Jeg har lagret Spotify's egen Chill Hits og samboer har noen lister med sånn chill musikk uten tekst (god å forklare hæ :hilarious:) som jeg tenker å enten bytte mellom, eller hente en god del fra inn i en egen liste :happy: Tar i mot all inspirasjon, da jeg er så spotify-lei for tiden at jeg ikke evner å finne frem ny musikk selv :shy::sorry:

Æ tenkt og eller følt at med disco, dubstep osv er i min gate..blir så glad av sånn musikk.. men har ikke rukket noe musikk eller følt for det de siste fødslene mine.
Men sitter stadig å hører sanger på radioen der jeg tenker...Oi...den skulle jeg hatt med på spillelista

Har ikke laget noen nye lister spesielt til fødsel, om vi ønsker musikk blir det nok en av listene vi har fra før;)

Aldri hatt/brukt..Er så inni meg selv når jeg har rier. Så jobbet kun med pusten og å henge mest mulig på det "gåstativet". Hadde 25 sekunder mellem riene fra start til slutt!

Jeg er vanligvis veldig glad i musikk for all slags stemning, men under fødsel og på barselen så var det faktisk det siste jeg ville ha:hilarious:

Men det skader jo ikke å ha en spilleliste bare i tilfelle, jeg er veldig glad i aukistisl musikk:-)

Tror jeg hadde blitt ildsint av musikk under fødsel... :hilarious: jeg vil ha totalt fred,verken berøring eller noen som snakker til meg.. så musikk tror jeg ville vært irritasjonsmoment:) gubben å jordmor må gjerne prate , sålenge de ikke prater TIL meg :)

Jeg blir generelt veldig rolig av musikk, hører stort sett på musikk hele tiden når jeg er hjemme![emoji5] de 109 kronene jeg betaler spotify hver måned tror jeg må være mine mest velbrukte penger[emoji85][emoji23] så jeg har laga meg en spilleliste og skal ha med meg headset på føden! Vet jo ikke, men tror hvertfall det kan roe meg veldig[emoji173]️

Jeg har hatt god nytte av musikk de andre fødslene, det får meg til å slappe av mer så meget mulig jeg bruker det denne gang også!

Tenkte å prøve musikk denne gangen. Er så sterilt å stille på rommet

Back
Topp