Fødeloftet (SUS) her vil jeg! *link*

Badekar, lystgass og akupunktur funket bra for meg! [;)] Selv med doble rier nesten uten stans... Hadde vel 1 pause, da duppet jeg av i badekaret. [8D]

ORIGINAL: Grete71

Badekar, lystgass og akupunktur funket bra for meg! [;)] Selv med doble rier nesten uten stans... Hadde vel 1 pause, da duppet jeg av i badekaret. [8D]
Etter 33 timer hjemme med rier før jeg ble lagt inn var jeg ganske utkjørt.. Da var det ganske godt med epidural [8D] Kommer til å velge det igjen siden jeg har en utrolig lav smerteterskel..

Ja det forstår jeg... [8|] Huff...

Men det blir jo ikke slik denne gangen!!!!! [;)][:D][:D]

Oj..... [8D] Den kan bli intens! [8D]

jeg hadde aldri tørrt! Har opplevd mange fødsler på jobben og har også sett mange ganger hvor rask en helt ukomplizsert fødsel kan blir en helvetes mareritt. I tillegg har jeg jo selv opplevd det i fjor. Hele svangerskap var ukomplisert og jeg hadde ikke noen plager, men fødselen var lang og tøff og til slutt veldig dramatisk. Det var nære på en nødkeisersnitt. Så her blir det sykehus uten tvil

Fødeloftet på SUS ER på sykehuset. 1 etasje ned til vanlig fødeavdeling, tror jeg det er. Så der er det egentlig trygt og godt. Føderiket vet jeg ikke hvor er hen... [8D]

ok, hvis den er på sykehuset så er det noe annet. Føderiket ligger ikke på sykehus, slik hadde aldri vart aktuell for meg

ORIGINAL: addi

ok, hvis den er på sykehuset så er det noe annet. Føderiket ligger ikke på sykehus, slik hadde aldri vart aktuell for meg

Jeg skal fohåpentligvis føde på ABC på Ullevål. Det ligger vegg i vegg med vanlig fødeavdeling så om det skulle være noe er det bare rett over dit. Forrige gang måtte jeg inn på vanlig fødeavd pga at jeg måtte få drypp for å settes i gang etter vannavgang (lang, tung setning, ja..), denne gangen håper jeg alt går av seg selv. Vil så gjerne være på ABC. Veldig fornøyd med oppfølgingen underveis og fikk komme dit etter Eirik var født (egen etasje på pasienthotellet)[:D]

Føderiket ligger ikke på sykehuset, men skal i alle fall i teorien være ambulanse tilgjengelig dersom noe skulle skje, men må si meg enig med deg i at jeg fortrekker vegg i vegg...

ORIGINAL: dørti gullkorn

*BankerGreteHardtIHodet* [>:][>:]

Ehm! Fødedaten vår da???? [>:][8D]

Ååååh skal vi FØDE på likt også??!!!! [:D] Jamen du, vi havner jo på pasienthotellet uansett... [8D][:D][:D][:D]

Back
Topp