Fødeloftet! La oss ta i et tak for Fødeloftet.

Kathrine

Betatt av forumet
Til alle som vil beholde Fødeloftet på SUS
 
I løpet av uken og i etterdønningene av avgjørelsen om å stenge Fødeloftet fra 18 mai til september har nettsiden [link=http://www.babyverden.no/]www.babyverden.no[/link] vært et velbrukt forum for å lufte tanker, følelser og meninger. Etter september er det ikke bestemt hva som skal skje videre, kanskje de åpner som vanlig, har begrenset tilbud eller stenges helt.

Vi må gjøre det vi kan for å omgjøre denne bestemmelsen, og jeg tenker at et langt brev til SUS med synspunktene fra alle Fødeloftet entusiaster vil være en høylytt protest.
 
 Jeg håper at vi kan alle ta oss tid til å lage et innlegg med en begrunnelse hvorfor du vil beholde Fødeloftet, enten du har født der tidligere eller om du planlegger (planla) å føde der. (Eventuelt om du har født på tilsvarende tilbud i andre byer)
 
Jeg skal også undersøke om det er noe for eksempel Stavanger Aftenblad kan ha interesse av å kjøre en sak på. Husk at med mindre du spesifiserer at du ikke ønsker det, så kan innlegget publiseres i media hvis det er interesse for det.
 
Send meg en e-post med ditt innlegg, jeg kommer ikke til å klare å følge alle trådene som vil bli laget på dette da jeg legger denne meldingen ut på alle terminforumene. Signer gjerne innlegget med fullt navn om du vil.
 

E-post: [email=fodeloftet@gmail.com]fodeloftet@gmail.com[/email]






    Eventuelt så kan du legge ut en kopi av innlegget ditt i tråden for å holde interessen oppe på nettet også
     
     
    Siste frist for å skrive innlegg blir 18 april, etter det sender jeg alt avgårde til SUS.

     
     
    Med vennlig hilsen
    Kathrine

    Fødeloftentusiast og bruker i 2006 (og 2009)
     
    Back
    Topp