Fødeliste

Nursie86

Forelsket i forumet
Iiiiiik... Snart må vi lage oss fødeliste her på siden jenteeeeer. Tenk at det begynner å nærme seg. Ser i januargruppa er det mange som har født allerede.

Tror du selv at det kan bli januarbaby?

Selv har jeg termin i slutten av februar, så hos meg kan det fort bli en marsbaby også!

Godtnyttår. I morgen er det januar å 2016. Spennende år for oss alle sammen! :)

Her blir det januarjente :) Så vi bør nok mekke liste snart :)

Er muligheter for Januar baby <3 fødte to og tre uker før m våre to første. Har termin 10 Februar så får se :-D

Herregud 6 uker til termin i dag :p ikke så lenge egentlig :) om ikke snuooa snur seg i magen før jordmortimen om en uke så blir det ks 2 uker før termin... Det er jo rett rundt hjørnet :p

Jeg skal ha februarjente om jeg har noe å si om den saken :P

Termin er ikke før 21.februar, storesøster kom hvertfall på termindatoen, så det blir nok februarbaby her!:) men det er nok alltids noen som får litt før tiden!

Nei det er altså ikke lenge igjen nå. Jeg begynner å bli ganske klar iallefall, men venter gjerne termindatoen (10/2). Spør meg igjen om 5 uker

Termin er ikke før 21.februar, storesøster kom hvertfall på termindatoen, så det blir nok februarbaby her!:) men det er nok alltids noen som får litt før tiden!
Samme med storebror og! Kom på termin :-) Spennende å se denne gangen!

Jeg håper på februarbaby, men kontroll i går viste en litt vel dyptliggende gutt, samt forkortet livmorhals. Så her blir det full ro i håp om at han venter til februar, termin er 16.2.

Njæ, jeg tviler på at det blir januar. Jeg har termin 23. Er i uke 38+0 den 7.feb så blir nok helst fødsel en gang mellom da og 6.mars :p

Har 29.februar så her blir det vel heller mars enn januar, men termindato ville vært fint det også! ☺

Jeg har hele veien vært sikker på at jeg går til midten av februar. Men med alt som har skjedd i det siste, sier følelsen meg mer og mer at noe skjer snart... O.o

Termin 20 feb, å gjekk over med den første, så tviler d blir nåke januarbaby her
Men han kjem når han e klar, å han e ❤️ velkommen

Har termin 9. Februar og gikk 9 dager over termin med storesøstra så jeg har ikke følelsen av at det blir januarbaby her :)

Blir februar her og, kommer hun før det blir det bare masse ekstra som jeg vil unngå så langt det går

Gikk 13 og 11 dager over med mine to første, så med termin 4.februar så skal jeg bli mektig overrasket om det skulle bli noen januarbaby her ;)

Back
Topp