snart3barnsmor16
Gift med forumet
Titter stadig inne på andre sine fødelister på termingrupper, åååå så mye fine babyer, gleder meg helt vilt til januar <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Det høres jo verre ut enn det er. Babyens hode er jo mykt.Men det er en ting som skremmer meg... og det er den vannvittige hodeomkretsen :-O
Mykt og mykt... Det kjennes! Min sin var 38 rundt hodet. Stort nokHehe. Det høres jo verre ut enn det er. Babyens hode er jo mykt.
Det kommer jo ikke ut rundt sånn som det ser ut. Men er jo individuelt hvor stort hodet er og hvordan man reagerer på det. Jeg merker absolutt ingenting sist og hu var vel 32 i hodeomkretsen. Og da mener jeg ingenting, ingen smerter, ingen brenning osv selv uten smertestillende.Mykt og mykt... Det kjennes! Min sin var 38 rundt hodet. Stort nok
Hadde besøk av en baby på 21 dager i helgen og da tenkte jeg bare HJELP!!!![]()
Det må være rene skjære luksusenDet kommer jo ikke ut rundt sånn som det ser ut. Men er jo individuelt hvor stort hodet er og hvordan man reagerer på det. Jeg merker absolutt ingenting sist og hu var vel 32 i hodeomkretsen. Og da mener jeg ingenting, ingen smerter, ingen brenning osv selv uten smertestillende.
Evt slik som pandaer som er kjempestore dyr og får bitte små babyerJa det er mange! Jeg skal ikke føde i uke 36-37den får jaggu vente til over nyttår!
Veit jo det at de er myke i hodene og at de blir litt alienaktig (sorry men i en bok jeg leste så babyen skikkelig ut som en alien), og lange i hodet når de kommer ut... men noen ganger kunne jeg ønske jeg var 4-beint... de har som regel lettere fødsler
![]()
Ja det er det sikkert. Men poenget var at hvis man bruker ett målebånd og ser i forhold til å føde det ut så blir det feil. Da hadde ikke jeg kunne føde barn. Utrolig hvordan det der fungerer. Min datter ble født i uke 38+0 så hu var jo selvfølgelig liten.Det må være rene skjære luksusenMin var 38 i hodeomkrets - jeg kjente det godt for å si de slik
![]()