Fødeklar

Spirevipps

Forelsket i forumet
Uke 36+0 idag. Så om 1 uke regnes det som trygt å føde ( ikke prematurt) flere som er kjempeklare for å få rier nå?? Lurer på om jeg skal vaske huset/gå i trapper osv, hva skal dere?? jeg vil føde NÅ :-)

36+6 i dag og er egentlig veldig overrasket over hvor lite klar for fødsel som jeg er! Er kjempe sliten, har masse vondter og modning som går utover humøret noen dager, men allikevel så har jeg ikke tenkt hun skal komme før tidligst en uke over termin :P Dette kan også ha noe med at jeg har gått både 11 og 10 dager over termin med de to første og dermed ikke tørr å håpe på noe annet, men nei, er ikke klar for å føde :P

Jeg tenkte å prøve sex, siden det er det eneste som har dokumentert effekt. Der er det flere elementer som kan sette igang fødsel, men det gjelder jonkun hvis jeg er moden fra før av. I tillegg så får jeg litt massasje i rygg og bein pga smerter, og noen mener det også kan sette ting igang.

Men ellers blir det verken trappevask eller annet styr, for mest sannsynlig skjer det ingenting uansett. Og hvis man tilfdigvis setter fødselen igang med alt det styret så risikerer man bare å være dønn utslitt før man skal igang med sitt livs treningsøkt :p

Jeg er ikke klar i det hele tatt :p mangler fortsatt vogn og er ikke mentalt forberedt :p 37+2 i dag, tror jeg.

Jeg har ikke begynt å vaske klær eller ordne enda:p tenkte få pusset litt opp først :p

Så jeg har planer om å gå til termin denne gangen og:p

Lei av å være gravid, men kan vente litt til:p

Nei nei nei ingen som må komme her enda!! Trenger noen uker til på meg :P

Kan gjeeeeerne komme ut snart:) tror man blir litt ekstra lei tredje gangen gitt, hehe

35+0 nå og jeg blir ikke så fryktelig trist om hu vil komme om et par uker...men vil nok ikke gjøre noe for å prøve å sette i gang før uke 38 sikkert [emoji85] da blir det sex og brystvorte stimulering...det har jeg hørt har hatt effekt på 4 stk jeg vet om. Husker med førstemann, jeg prøvde alt[emoji23]

35+5 i dag og ikke helt fødeklar enda nei.. Vi skal ei uke på sørlandsferie neste uke, så når vi er hjemme igjen derfra kan hun bare komme, da er jeg 38+0

Lei av graviditet, men veldig lite fødeklar :p tror ikke jeg er helt mentalt klar ennå ;)

Kroppen er lei men hodet vil absolutt ikke ha ut baby nå :) ingenting er klart. Ikke fått alt i hus og ingen forberedelser er gjort. Så det er IKKE tid til fødsel. Er bare 34+4 Så har enda gooooood tid:)

Eg har ikkje termin før i slutten av juli, så eg er berre 33+6 i dag. Er absolutt ikkje klar for fødsel enda! Eg har fortsatt ein god del ting som må gjerast klart før babyen kjem.

Tror vi må huske på at baby trenger de siste dagene inni magen for å bli klar til å komme ut :) at vi er lei har egentlig ingenting å si så lenge baby har det bra i magen og da kommer baby når h*n er klar:) å stresse med å sette seg selv i gang kan heller ha negative konsekvenser f.eks at man han slitt seg selv ut før fødsel... Tror det er bedre å slappe av, ha litt ting å gjøre hver dag og så kommer baby når den kommer :) men vi er selvfølgelig lei! Men baby/kroppen vet best!

Mitt føde mantra "ut må ho uansett" :D haha

Back
Topp