Fødeklar

Spirevipps

Forelsket i forumet
Uke 36+0 idag. Så om 1 uke regnes det som trygt å føde ( ikke prematurt) flere som er kjempeklare for å få rier nå?? Lurer på om jeg skal vaske huset/gå i trapper osv, hva skal dere?? jeg vil føde NÅ :-)

37+1 her, og vil ikke fødselen skal starte før om 3 uker! Mister jo 3 uker med permisjon om den starter nå.

Jeg er 37+0 og jobbet 100 % frem til perm som startet tidligere i uken, så nå vil jeg endelig slenge beina høyt og nyte ihvertfall et par uker hjemme:):)

Kan vente til et pr dager etter termin takk [emoji3][emoji28] d hadde jeg satt veldig pris på!!

Jeg er klar jeg, hehe. Etter konfirmasjonen i morgen kan riene egentlig bare starte synes jeg da. Er så lei av vondter og alt som følger med nå:p

37+1, og jeg vil gjerne i fødsel om halvannen-to ukers tid [emoji4] Mageboeren skal få legge på seg bittelitt til før han kommer ut [emoji170]

Jeg er ikke helt klar ennå... har nettopp begynt permisjonen og bruker dagene til å rydde, vaske, gå til frisør osv, noe jeg vet blir prioritert vekk når småen melder sin ankomst. Og når alt det er ferdig skal jeg ha en ukes tid til å sove og slappe av hjemme [emoji7] Så helst ikke før termin her nei...
Jeg prøvde å spise en del kanel, sex, gå tur osv forrige gang da jeg gikk over termin, men ingenting hjalp... endte med å gå 8 dager over termin og riene startet da jeg satt i sofaen og så tv på kvelden. så satser litt på at det skjer noe liknende denne gangen.

Jeg er 36+0 i dag og absolutt ikke klar for å føde enda :confused: Barnefar kommer ikke før 3. juli og jeg har veldig lyst til at han er her før fødselen starter! Og siden jeg er akkurat ferdig med eksamener så er huset langt fra klar for at det kommer en baby :eek:

Har gått på fjellet og ellers mye turer uten at det setter i gang noe, så jeg vil påstå at det skjer når det skjer, trappegåing ville definitivt ikke hatt noe å si for meg :p Med første var jeg opptatt hele svangerskapet, og når jeg først bestemte meg for å slappe av så begynte det :-) så jeg har en ganske avslappet holdning til hele fødselen og mener egentlig at det ikke er jeg som bestemmer når det skjer, babyen kommer når h*n er klar :-) gleder meg veldig til å finne ut hvilket kjønn det er og hvilken skatt som venter i magen, men har absolutt ikke dårlig tid. Håper jeg får ei helg på sofaen først ihvertfall, permisjonen begynner fredag :-)

Jeg er også 3. Gangs. Bare å få det unnagjort nå tenker jeg. Vil heller føde 20 ganger enn å gå gravid lengre :p

Back
Topp