Fødeklar?

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
I dag ble jeg ferdig med å male sprinkelsenga,
Vaske babytøy og pakke fødebaggen!!;)
Imorgen gjør jeg klar senga, og da er det kun å hente de store babytinga på lager igjen før alt er klart.deilig!

Begynt å slite med masrier, nedpress, stikkninger i skjeden, økt utflod, mensmurringer i ryggen og en slimpropp som går litt etter litt. Føler på kroppen at det ikke er lenge igjen...hjelp:eek:

Har dere noen fødetegn og er dere klare for fødsel?
 
Her er alt vasket og klart, oppredd og pakket:) deilig.. har mye kynnere, stikking nedi musa og dårlig i magen, så håååper det er tegn på at han vil komme tidlig ☺
 
Her er det meste klart, mangler et par småting men det er ingen hast, ikke noe man MÅ ha før nedkomst :)

Har hatt mye nedpress, noe mensmurringer og rare ilinger/tak i ryggen. Føler definitivt at det skjer ting ja...håper veldig at det skjer før termin, merker at det er fullstendig utenkelig for meg at jeg går lenge over. Det er litt skummelt, kommer jo til å gå inn i en depresjon om det skjer :(

En uke igjen på jobb, så er det perm, det skal bli SÅ godt :)
 
Har nedpress og kynnere, men er ikke noe på gang enda, tror jeg.. Har ikke gjort dette før så vet jo ikke egentlig, men føles ikke som at det er noe som egentlig skjer. Vi er ikke helt ferdig med flytting/utpakking/montering av møbler, men babytingene er mer eller mindre klart. Har 28 dager til termin, og hun kan godt vente til da før hun kommer, sånn at hun blir litt større :)
 
Tror ikke det er noe som skjer i kroppen min som gjør den fødeklar, men gutten ligger med hodet nedover ihvertfall :)
Utover det så har jeg sånn høvelig kontroll på hva som må gjøres klart og egentlig litt sånn stressa for at jeg har glemt noe, men minner meg selv på at jeg har det viktigste så da er det greit :)
 
Har mer kynnere de siste dagene, løs mage ca en uke og veldig press mot blæra i hvert fall:p fint om noe av det betyr at kroppen gjør seg klar men håper han blir inne til termindatoen her:) 35 dager til. Vi har ikke satt opp senga og hentet bilstol fra lager men senga trenger vi ikke før vi kommer hjem:) alt er vasket og brettet og lagt på plass i kommoden. Fødebag ganske klar, må bare sette den en plass den er lettere å huske:p
Er så spent!!!
 
Det som må være klart til baby kommer hjem er på plass, men jeg sliter med å få gjort ferdig den fødebagen... Hadde pakket nesten ferdig, men så kom mannen og trengte akkurat den kofferten fordi han skulle reise bort i helgen :wideyed:....jaaaa....da må jeg vel få pakket den i morgen da....:meh:

Jeg er veldig klar for å bli ferdig nå, både fysisk og psykisk. Har jo forventet tidlig fødsel, men det kan jammen se ut til at han ikke kommer før nærmere termin, denne karen.

Jeg sover mye, har mye nedpress, murringer, økt utflod, bekkenløsning, og trolig et hode som stanger ned i bekkenet (håper jeg).

Skal til jordmor i morgen. Kanskje hun sjekker om jeg er fødeklar? :)
 
Kroppen å hodet er ikke laget for å være gravid, så der er jeg klar. Men ellers er det greit å vente litt til ;) mannen kommer hjem neste helg, da kan hun komme hvis hun må, men kan godt vente til begynnelsen av juli :) har ikke termin før 20, så har jo ikke gjort i stand noe! Vil vente sånn jeg har litt å gjøre i juli. Storesøster kom 3 dager på overtid, belager meg på det samme her :)
 
Ingenting klart ennda, men Søndag neste uke når min mann kommer hjem fra jobb/ babyting shopping i usa. Da setter vi igang og fikser ALT.
 
Vi har fortsatt ikke dusj pga. oppussing, og det vil jeg gjerne ha etter fødselen, kjenner jeg.

De fleste babyting er klart, men ikke fødebagen.

Samboeren nærmer seg. Han har ikke slutta å dra på fylla, men kommer alltid kjempetidlig hjem i forhold til hva han planlegger ...

Kroppen viser ikke noen tegn til å være klar ennå, tror jeg.

Jeg er lei av magen, svettingen og slitet, er klar sånn sett. Men gruer meg til å føde, tror ikke jeg blir klar for det i det hele tatt.
 
Jeg har ikke så mye tegn enda. Sliter med kynnere, har gjort det siden uke 20 :p Merket i kveld at de kom mer jevnt og lenger ned i magen enn tidligere. Ellers er det mye nedpress og magen er veldig lav :)

Har tenkt å få klart litt i løpet av uka nå. Må ordne seng, fødebag og stellebord/bad-område. Skal rydde i skuffene hans og bare ha en smule kontroll - så er jeg fornøyd. Sambo kan fikse det som eventuelt mangler når jeg er på barsel.

25 dager igjen! ❤️
 
Har ikke så mye tegn annet enn mye kynnere men det har jeg hatt siden uke 15 eller noe så tar ikke det som det store tegnet :p men han får uansett bare bli til planlagt keisersnitt så er han hvertfall ordentlig moden :)
 
Er uke 37 idag, men gjør ikke noe om hun lar vente på seg en uke til iallefall. Vet ikke 100 % enda hvordan hun ligger og har helst lyst å være sikker på dette før jeg går inn i en fødsel. :)
 
Nå er alt på plass. Mangler bare babynest som jeg bestilte i går. Elsker å gå opp på babyrommet å se på alle de små plaggene. Under en mnd igjen til termin
 
Jeg har ingen symptomer på at kroppen gjør seg klar ass.... Kynnere har jeg visst hatt hele tiden, men så lette at jeg ikke kjenner de. Med mindre jeg er på shopping, DA kjenner jeg de :p
 
Har ikke vann i kroppen, ikke kynnere, ikke nedpress, ikke bekkenløsning...ingenting som tyder på noe som helst. Er i uke 36...
 
Har det meste av babyting klart, trenger bare en til tripp trapp stol. Men det fikser vi i neste uke tenker jeg:). Fødebagen har jeg ikke pakket enda men må vel få begynt på den også. Vi skal flytte innen utgangen av denne måneden så hadde kommet oss ut her i fra før huleboer bestemte seg for å komme:)
 
Back
Topp