Fødeklar

Mammatilprinsessene

Forelsket i forumet
Måte på desperasjon...
Dette er tidenes klaging, men vet dere hva... jeg er faktisk MØKK lei av å gå gravid!

VONDE stikkninger, nedi magen og stråling ned låret.
Mensmurring til di grader.
Løs mage på dag 3 nå.
Slimpropp gikk for 2 dager siden.
Hver gang hun beveger seg er det vondt helt nederst i magen.

1uke til termin
Hjelpes... :p

Måte på desperasjon...
Dette er tidenes klaging, men vet dere hva... jeg er faktisk MØKK lei av å gå gravid!

Løs mage på dag 3 nå.

1uke til termin
Any time nå tenker jeg ;-)
Høres jo ut som du er nære på :-)

samme her. men er ikke så lei enda :D fordi det er ikke så vondt.. gleder meg faktisk. Vi må holde på! lykke til

Skjønner deg godt.. Og 1 uke hørres veldig lenge ut. Men plutselig er du der :) da er alt verdt det :) vannet mitt gjekk dagen etter slimproppen så er mulig du er nærmere en du tror :)

Eg og er drittlei!! Blir berre 18 mnd mellom mine, så det betyr at eg no har vore gravid over 540 dagar på 2 år. Eg er lei. Vil ha baby ut no.

Skjønner deg godt.. Og 1 uke hørres veldig lenge ut. Men plutselig er du der :) da er alt verdt det :) vannet mitt gjekk dagen etter slimproppen så er mulig du er nærmere en du tror :)
Får virkelig håpe det! Gikk 3 uker her sist... kanskje jeg har flaks denne gangen :p

Siterer legen min I dag : Statistisk sett, vil du gå til over termin...
Takk skal du ha liksom :p

Måte på desperasjon...

Løs mage på dag 3 nå.

1uke til termin
Jeg hadde det sånn i en uke så plutselig var det i gang. Du er sikkert i gang snart skal du se :)

Sender deg fødestøv.
Verkar som ting nestan e på gang hos deg snart

Veit ein er fødeklar når ein sit med snickers i hånda og griner fordi alt er vondt og kjipt og slitsomt, og ein berre vil ha babyen ut så ein kan begynne å fungere litt igjen! Men kor eg skal få ork og krefter til den der fødselen, det veit eg ikkje... :p

Veit ein er fødeklar når ein sit med snickers i hånda og griner fordi alt er vondt og kjipt og slitsomt, og ein berre vil ha babyen ut så ein kan begynne å fungere litt igjen! Men kor eg skal få ork og krefter til den der fødselen, det veit eg ikkje... :p
Trøst deg med at du ikke er alene ;p krysser fingrene for at noe snart skjer :)

Back
Topp