Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Overskrifta sier vel det meste!
Hvordan går det med dere som nærmere dere termin? Jeg er supertrøtt/sliten og full av energi og mot om hverandre. To uker til termin, men lillebebis må gjerne komme før om den vil!
Her er jeg 6 dager på overtid nå, skal på overtidskontroll i morgen Veldig greit egentlig, da jeg var innstilit på at terminen var senere enn UL-termin Formen er fin, og jeg er frisk og rask Men jeg vil så gjeeerne at hun skal komme nå kjenner jeg <3
Det går greit Termin om tre dager. Har vært opptatt med å feire bursdagen til storesøster, blant annet med barneselskap i dag, så dagene går jo Dessuten har det vært greit å få gjort seg ferdig med noen slike ting, -det er en ganske stor greie å fylle seks år <3
Har vært en liten tur på føden i kveld, pga. ubehag og én eneste eviglang "kynner" siden i går kveld (skulle egentlig bare ringe og forsikre meg om at det ikke var noe unormalt med det, og da ville de ha meg inn til sjekk for sikkerhets skyld), og da ble det gjort både ctg-registrering og innvending undersøkelse. Ctg viste sammentrekninger i livmoren (hvilket betyr at "murringene" jeg kjenner heldigvis ikke bare er tull), og innvendig undersøkelse fortalte om 2 cm. åpning. Hun strippet meg når hun først "var der inne" HÅPER det snart drar igang for alvor nå - vi er klare for å møte lillesøster!
Termin i dag!!! Jeg er SÅ lei nå. De siste tre ukene har vært fyøt med nedpress og sammentrekninger, trodde adri jeg skulle gå til termin denne gangen - der tok jeg feil har blitt strippet 3 ganger, og 5 ganger med modningsakupunktur... nå må du komme snart lillebror <3
Enda to uker til termin, men er fødeklar som bare det!
Har hatt "energi"-kick da jeg har vasket huset to ganger den siste uken, kynnere, nedpress, og i dag fikk jeg diare ut av en annen verden.. Håper det er et tegn på fødsel, og ingen ting annet, men tørr ikke håpe for mye!
Men kjenner jeg begynner å bli veldig lei av å vente nå
Er 6 dager over nå, og veldig klar. Skal på overtidskontroll i morgen, men jeg har fremdeles et lite håp om at det fremdeles kan skje noe før den tid. Jeg er varm, gresspollen har kommet for fullt, så nå er jeg rett og slett mentalt ferdig. Formen er på topp rent fysisk, ingen plager i forbindelse med graviditet, men veeldig klar nå ja
Er fire dager over termin nu og alle tegn tolkes. "Var det litt stikk i ryggen , kommer det tilbake?" "Menmurring igjen, er de regelmessige", "oj, det var vondt å stå opp, er det en grunn til det" o.s.v., så kan godt si man leter etter alle tegn nu
Er inn og ut av kontroller ca annenhver dag pga høyt blodtrykk, så synes det enkleste bare hadde vært å føde nu ja. Ellers i uforskammet god form ser man bort i fra mye nedpress (som jo er bra på dette tidspunktet da). Var til og med på kino i går i håp om at en slik ting gjorde at ting skjedde (siden det er der man ikke vil det skal skje noe), men det hjalp heller ikke gitt. Vurderer å hive meg løs på chilplanten på balkongen
1 dag igjen til termin og fødeklar har jeg vært siden jeg gikk ut i permisjon
Formen er fin og jeg merker i grunnen lite til modning (bortsett fra noen netter med en del mensmurring, slik som i natt og nesten daglig litt slim i trusa), men håper Lillesøster kommer søndag/mandag/tirsdag sånn rent praktisk. Men om hun kommer før, så gjør ikke det noe heller i grunn
Så spennende!! snart i "mål" allesammen, -så er det klart for ett nytt kapittel
Jeg kjenner jeg begynner å bli spent, men er egentlig innstilt på ett par uker igjen. Men regner med at tankegangen kan endres drastisk dersom jeg skulle gå over termin...
Masse lykke til til dere damer som er gått over eller har termin i dag!! krysser fingrene for at derer er i gang snart!
kommer snart etter!
Er helt klar ja, 2,5 uke igjen til termin men føler på meg at hun kommer tidligere (skulle ønske jeg hadde klart å innstille meg på det motsatte ) Lillefrøken ligger godt plassert nede i bekkenet og føler jeg har masse modningstegn. Ettersom jeg har forstått så har noen disse tegnene i ukesviks mens andre ikke merker noe før fødsel er ingang. Jeg blir stadig facinert over hvor forskjellige vi er... Nå gjelder det vel bare å nyte permisjonen til det fulle og lade opp til hun kommer!
3 dager igjen, og er lei og veldig veldig klar!!! Murringer, kynnere og nedpress til alle døgnets tider og dårlig med søvn på grunn av bekkensmerter. Håper det skjer noe snart. Dagens klage fra meg