Fødeklar!!

Delur4

Blir kjent med forumet
Går rundt og kjenner på alle vondter.. Håper at det snart skal starte. Så lei.. Så klar!
Utrolig trøbbel med bekkenet idag. Blir ikke mindre lei da:)

Er uke 38+5 idag. Flere som er lei/klar for å føde?

38+2 i dag. Og hvis fødsel starter så er det forsåvidt greit. Men formen min er bra. Så han min kan godt holde seg inne litt til. Med andre ord, ikke utålmodig ennå. (men spør meg i morgen og svaret kan være helt annerledes :P )

37+5 her og lei men mest fordi jeg har så vondt i hele kroppen, og går kvalm hele tiden. Så ja det hadde ikke gjort noe å fått hun ut snart... Men skal nok klare å holde ut i 2 uker til også, vi har jo ikke vært nærmere målet enn vi er nå!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er 37+1 i dag. Kan godt vente en uke eller to til før jeg begynner å bli uttolmodig :) må i allefall vente til i morgen til barnevaktene kommer hjem :P

Ja føler meg veldig lei å klar for å bli ferdig, men overhode ikke lysten på å faktisk føde! Grur meg som ... !! :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, jeg håper det skjer noe snart! Helst igår:-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Kroppen min er virkelig utslitt nå, og jeg er så klar for å føde og så leve normalt igjen. Kroppen har vært lenge på sparebluss og trenger å slippe:)
Gleder meg ikke til fødselen, men tenker at den kan ikke bli like j&#*#(# som sist ;)

Ja, jeg håper det skjer noe snart! Helst igår:p

Akkurat sånn er det. Jeg kan godt vente, men å hele tiden vente blir jeg litt gal av...
Har født fort før. Og beskjeden er: legg deg ned og ring ambulansen... Blir ikke mindre stressa/utålmodig av det.

Vi skulle ha oss en rolig kose tur til byen i går, og jeg ble helt redd for hvor utslitt kroppen ble etter tre timer i by og butikker. Da begynte jeg å grue meg til fødsel, og gubben ble redd jeg ikke skal tørre å forlate huset i permisjonen. Satser på at jeg er flinkere til å styre energien på handling når det bare er meg, men energien er ikke akkurat på topp for tiden! Men så lenge hun ennå er inne i magen kan jeg hvertfall sove og dusje og spise når jeg vil :)

Veldig klar! Vondt i kroppen, bekkenet er en pest og en plage, halebeinet verker, føttene er så sykt opphovnet at bestemødrene vil jeg skal til legen, kvalme og halsbrann osv... Skal bli godt å kunne bevege seg igjen snart ;)
Jeg prøver å si til henne at hun må komme ut nå, for jeg orker ikke mer, men hun gidder ikke å høre på meg :P

4 uker igjen, men klar som ett egg!
Versågod å bare kom!!
Er sååå lei av magen, vondter, og å være treig og svær:eek:

Har vært klar siden noe å 20 uker, så føler jeg går veldig på overtid nå :-p er snart bare 36 uker, så har en del tålmodighet jeg må smøre meg med

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har 13 dager igjen til termin, og jeg må innrømme at jeg ikke er helt klar...
Tror jeg trenger de siste to ukene til å manne meg skikkelig opp :smiley-ashamed008

Har ein drøy mnd til termin, men ingenting i huset er klart! Kjenner eg stresser veldig med det og kunnne ynskje mannen stressa litt meir.. pga av det vil eg at babyen skal holde seg i magehuset ei stund til, sjølv om det hadde vore deilig å få han ut :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har hatt vondt hele svangerskapet , men har alltid gledet meg til kvelden og få sove. Men nå.. våken mesteparten av tiden. Og vist det skal bli tatt ifra meg så kan den ungen bare komme :-)

Back
Topp