Fødeklar!

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
.... Mildt sagt! Er klar for å bli kvitt magen, er klar for å hilse på lillegutt og ekstra klar for å gjøre slutt på alle smerter!

Går å kjenner på stadige kynnere, mensmurringer, press og trykk i både bekken og rygg. Nå var jeg nettopp til kontroll, og jeg er uforskammet frisk mtp blodtrykk og urin, så de klarte selvsagt å snakke meg til å godta å bli satt i gang tidligst om 1,5 uke..

Men jeg ska få bli satt i gang om jeg ikke klarer mer av alle smerter, hadde de bare ikke vært så forbasket flinke til å overtale meg til å gå gravid litt lenger hehe.. Får jo dårlig samvittighet av å ønske ham ut nå selv om han ikke lenger er prematur.

Hodet er godt festet og langt nedi bekkenet, han er estimert til 3200 gram og 35 cm i hodeomkrets. han ligger korrekt og jeg er begynt å modnes godt.. skulle ønske det bare startet av seg selv nå, this instant hehe.. LEI LEI LEI!

Jeg skjønner deg så godt. Jeg er så sliten og lei. Smerter konstant og bare jeg går ut døra føles det ut som at jeg skal dø hvert sekund. Haff :p skulle ønske jeg visste jeg ble satt igabg om 1,5 uke igså, men nei, jeg må sikkert vente helt til mai før gutten kommer :p

masse lykke til ! :) Er selv også veldig lei nå! Alt er klart, eller mangler bare stellekommode til badet, men den er bestilt og kommet så skal hente den så fort lønna kommer på kontoen. Ellers er jo ikke det superviktig at den er i hus enda, men så klart veldig greit å slippe å tenke noe mer på den. Slimproppen gikk forie uke og har hatt utrolig masse kynner hver dag nå og en del nedpress. Var Hos jordmora på torsdag som var og hodet var litt langt opp enda, men hun mente at det kom til å feste seg i løpet av denne uka, så skal dit igjen på torsdag som kommer for å sjekke litt å ta en ny kontroll. Føler meg sååååå klar for å kunne greie å ta på meg sokker selv å kunne ta på meg sko som jeg kan knyte igjen. :) Ikke minst gleder jeg meg til å få lillegutt i armene mine :D

Back
Topp