fødeklar!!!!

olsenbanden2

Betatt av forumet
Har så vanvittig mye kynnere, og smerter. Og nå går jeg å lekker fostervann også, tror jeg blir gal snart jeg ass, er det mulig! Hvorfor kan det ikke bare si plask,og fostervannet går. Eller at veene setter skikkelig inn. Det er så sinnsykt slitsomt å gå slik.... Har siste ul termin i dag![&:]

ja det skjer ihvertfall noe med deg... hadde termin i går. men sitte her fortsatt med kul på magen... hu vil ingen vei hu jentå mi[;)]

noe med deg... hadde termin i går. men sitte her fortsatt med kul på magen... hu vil ingen vei hu jentå mi

Termin i går ja..... Da bør det skje noe snart. Håper du har en slddrevenn da så vi får vite noe med en gang. Vi er jo spente alle sammen her inne...
Ønsker deg i hvertfall masse lykke til.

ønsker dere lykke til jeg[:)]

ja her skjer jo ikke no! nå e eg på den fjerde dagen å holde på å klikke:) gal av lengsel!! [:)] har drukket bringebær te vasket badet og soverommet osv!! men neida....

Ser dere drikker bringebærte og må bare fortelle at noen faktisk har advart mot dette og bladene. De gir så kraftige sammentrekninger at det har resultert i tre aborter.
Pass på bare. Vil ikke at noe skal skje dere og babyene deres.
Klem

hmm hørtes ikke bra ut me den teen. det e jo kjøpt på helse kost butikk. d ser jo ikke ut som om hu vil komme uansett. så eg har sånn halveis slått meg te ro med den tanken[:(] nei å nei hu komme i mårå når eg kose meg me å åpne jule gavene hennes[:D] typisk

Back
Topp