Fødeklar?!?

Tutta*

Glad i forumet
[:)] Er så koselig at det blir født så mange babyer her om dagen...! Jeg vil også møte min, blir litt misunnelig kjenner jeg![:)] Ja, jeg er fødeklar...[:D]

Ja, nå blir det født mange. Hver gang jeg logger meg på skjer det noe[:)]
Blir spennende å se skapningene våre etterhvert som de kommer ut[:)]

Veldig koselig![:)] Men jeg blir nok bare med i gratulasjonskomiteen ennå. Har ikke termin før i slutten av april, så må smøre meg med en tube tålmodighetskrem[;)][:D]

Helt klar jeg og!! Kjenner tålmodigheten ikke er så bra lenger.. Gleder meg så til å bli frisk og fungere igjen!! Måtte det skje iløpa påska:)

ORIGINAL: Merri24

Helt klar jeg og!! Kjenner tålmodigheten ikke er så bra lenger.. Gleder meg så til å bli frisk og fungere igjen!! Måtte det skje iløpa påska:)

Signerer denne jeg!![:)]

ORIGINAL: Merri24

sign!! [:)]

Jepp, er klar[:D]
Og i morgen er det termindatoen min, men jeg tviler...

Det er veldig mange som har fått her, tror de må ha sneket i fødestøv køen[8D][:D]

Har også termin mot slutten av mnd:) Synes det er sååå koselig med alle babyene som kommer nå!! Greit å få høre noen erfaringer før man skel sette en til verden selv;)
Litt sniking i køene er ikke til å komme utenom:) sender gjerne ut en ny dose fødestøv til de som venter veeeldig!! :)
Hehe...jeg for min del gjør ikke noe av å vente litt til:) Håper i grunn jeg får en dato i morra:)

Vil jo gjerne bli ferdig og få møte gullet mitt, men er veldig innstilt på å gå over tiden, så jeg tror nok det er en god mnd før jeg får møte henne[;)]

Men det er veldig gøy å logge seg på å se all action her inne [:)] og det blir man veeeeldig babysyk av[;)]

Ja er meget fødeklar nå men termin er i slutten av april. har ikke mye tolmodighet igjen
men  har litt rar form- kaldsvetter mer trøtt små kvalm og løs i magen. Har også hatt litt mens smerter
det er lov å håpe hehe

ORIGINAL: Nattlys

Veldig koselig![:)] Men jeg blir nok bare med i gratulasjonskomiteen ennå. Har ikke termin før i slutten av april, så må smøre meg med en tube tålmodighetskrem[;)][:D]

Sign

oH YEAH!§!! Jeg er fødeklar til tusen!!!!![:D]

ORIGINAL: Enirdna

Har også termin mot slutten av mnd:) Synes det er sååå koselig med alle babyene som kommer nå!! Greit å få høre noen erfaringer før man skel sette en til verden selv;)
Litt sniking i køene er ikke til å komme utenom:) sender gjerne ut en ny dose fødestøv til de som venter veeeldig!! :)
Hehe...jeg for min del gjør ikke noe av å vente litt til:) Håper i grunn jeg får en dato i morra:)

Da hiver jeg meg over å tar imot alt jeg kan få[:D]

Jeg var veldig bevisst på det at jeg IKKE skulle bli utålmodig før termindatoen hadde passert, men så var jeg på noen ekstra kontroller på føden
og der ville de sette meg i gang, men så ombestemte de seg, og sånn har skjedd 6 ganger de siste 2 ukene...
Så da forsvant tålmodigheten min, veldig dumt[&o]
Men nå er vesla det bra sier de, og det er visst bare å vente til hun selv finner det for godt å komme[:D]

Back
Topp