Fødekjole

Toromor

Glad i forumet
haha.. nop :P forrige gang kom det i begge ender (sorry :P ) så trur ikke det hadde blitt no bedre med kjole på :P

Tror kanskje jeg holder meg til sykehusskjorta bak-frem denne gangen også. ;)

Tja, why not? Så mye mer komfortabel ut enn de stive ekle sykehusskjortene... Men er vel ikke sikkert jeg gidder å ha på noe i det hele tatt. Heller naken enn en nasty sykehusskjorte i hvert fall.

Eneste jeg er 100% sikker på er at jeg ikke skal ha min egen topp på slik som jeg hadde da jeg fikk Angelica. Jeg skulle få henne rett opp på brystet og hadde glemt å ta av toppen så fen krøllet jeg opp med. For et griseri det ble hehe.

Hvordan da klok av skade? At den blir ødelagt? Den er jo beregnet på å kastes etterpå... Eller tenkte du på en annen fordel med sykehusskjorta?

Tror kanskje jeg skal gå for høyhælet sko og miniskjørt denne gangen, siden jeg brukte sykehusskjorten sist ;)

Her blir det nok også bare den snasne skjorta :)

Når jeg ligger og føder er hva jeg har på meg det siste jeg tenker på...

Tror ikke det er vits i å kjøpe noe som skal kastes rett etterpå :)
Bryr meg ikke om hva jeg kommer til å ha på meg.

Det var å dra den litt lengre. Jeg hadde ikke brydd meg om hva jeg hadde hatt på inne på føden uansett. for jeg tror ikke hadde følt meg ikke noe finere om jeg hadde pustet og peset i en fødekjole, eller mer komfortabel :)

Back
Topp