Natt til fredag 14.06 våknet jeg klokka tre av at jeg måtte fryktelig på dogikk på do og gjorde mitt.når jeg tørket meg var d masse blod på papiret og jeg tenkte;shit hva skjer nå??var redd for at noe var galt så ringte straks føden.der sa de at d var tegningsblødning og at jeg måtte komme inn hvis jeg begynte å få rier.deretter ringte jeg min mor som bor 45 minutter unna.hun sa at hun skulle komme og passe storesøster.klokka halv fem begynte jeg så smått med rier og d kom masse mere blod.da ringte jeg føden igjen og fikk beskjed om å komme til sykehuset.vi ankom sykehuset klokka halv seks,jeg ble undersøkt og hadde 1-2cm åpning.jeg fikk beskjed om å gå meg en tur og komme tilbake klokka åtte for ny undersøkelse.så vi tuslet rundt og da jeg ble undersøkt klokka åtte hadde jeg fortsatt bare 2cm åpning..vi fikk beskjed om å holde oss i nærheten av sykehuset og vi gikk rundt til klokka var 12.30.da hadde jeg veldig vondt og ble undersøkt på ny,kun 3 cm åpning..lå og hadde fryktelig vondt frem til klokka 15,da var d vaktskifte og takket være en meget bestemt jordmor ble d bestemt at de skulle ta vannet mitt.vannet ble tatt klokka 16 og klokka 17 hadde jeg 8 cm åpningetter en time hadde jeg full åpning og trykkingen var i gangklokka 18.38 så Casper dagens lysjeg ble klippet på slutten av fødselen da lille Casper satt litt fastdette syns jeg var litt ekkelt da jeg så jordmor tok frem saksen,men jeg merket ikke noe til dCasper er nå fire dager gammel og han sover,spiser og bæsjeren veldig rolig gutt så langt