"Fødefjes"

1+1

....
Så noen skrev om større nese i et innlegg :-) Jeg våknet i dag morges med hovne lepper. Føler selv ansiktet har forandra seg. Har i tillegg hatt konstante kynnere i natt og uroing i mage. Vet det ikke trenger bety noe, men litt gøy da :) Jeg har hele tiden trodd ho skal komme på sist mulig dato, men kanskje ho vil ut LITT før allikevel da :) Noen andre som ser endringer i ansiktet?

Blir spennende å se da , kanskje det skjer noe snart??
Har ikke blitt noe hoven her, det eneste som har skjedd de siste dagene er at jeg er blitt ekstremt tørr i fjeset, og er så rød, smører og smører, men ingenting hjelper...

Blitt mer hoven selv. Rød i kinna og fått pigmentflekker... Skikkelig fødetryne

Ikke hovna noe opp, men pigmentflekkene blir bare verre nå..
Mye mer tørr også, så her smøres ansiktet med aloe vera gel :-)
Det ser ut til å hjelpe litt i allefall :-p

Har leppen som er blitt hoven, og min mann nevnte i dag at jeg har fåt flere fregner :p blir spennende å se, synes jeg har hatt ekstra kynnere, men kan jo bare være jeg legger bedre merke til dem.. min onkel er sikker på at jeg føder 1 april 

ja, jeg er overbevist om at jeg har større nese, hehe.... men ikke helt fullferdig "fødefjes" som sist ennå ser jeg... Gleder meg til svigermor sier jeg ser "moden" ut, for da er det som regel rett rundt hjørnet ;) Så om dere får kommentarer om fødefjes, så kan det nærme seg ;)

Back
Topp