Fødedrømmer

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Har drømt to ganger denne uken at jeg har født :P siste nå i natt så fødte jeg på fortauet mens noen dreiv å tulla med å intubere samboer så han fikk ikke med seg noen ting :P Når vi skulle ta ambulansen til sykehuset måtte jeg først trekke ut intuberingsslangen på samboer, så måtte vi ned en lang trapp inn i en buss å så ut av bussen og inn i ambulansen :P jaggu godt å våkne igjen :P

Flere ??

Hehe :p Ja jeg drømte at jeg fødte for noen uker siden. Da gikk liksom hele fødselen så fort og babyen kom ut på bare et press og jm trodde jo det skulle ta laaang tid så hun fulgte ikke med og sto med ryggen til. Så jeg måtte rope "nå kommer han" og hun fikk snudd seg og fikk akkurat tatt han i mot så han ikke landet på gulvet :p

Hehe :p Ja jeg drømte at jeg fødte for noen uker siden. Da gikk liksom hele fødselen så fort og babyen kom ut på bare et press og jm trodde jo det skulle ta laaang tid så hun fulgte ikke med og sto med ryggen til. Så jeg måtte rope "nå kommer han" og hun fikk snudd seg og fikk akkurat tatt han i mot så han ikke landet på gulvet :p

Haha oi! Håper vi ikke sanndrømmer :O Du var hvertfall på sykehuset da :P

Jeg drømte at det var fult på fødeavdelingen og jeg var i fødsel når jeg kom inn. Følte jeg måtte knipe igjen for hoden var påvei ut:p
samboer rakk ikke vere med. Så jeg lå i en seng på gangen på sykehuset og fødte. Husker det var fort gjort og ikke noe stress:p
Hahah

Hadde masse av de for en stund siden, nå er det kun engang I blant ! Er jo til å bli gal av når du drømmer hver natt att ungen blir født

Hahah, morsomme drømmer :p jeg drømte tidligere ei natt at magen hadde blitt så stor og huden så tynn, at baby kom seg ut gjennom mageskinnet, og ble født slik!! Skikkelig ekkel drøm!!

I natt drømte jeg at det kom en gutt. Blei så skuffa at jeg dytta han inn igjen og kjefta jordmor huden full, hun hadde tross alt tatt ut feil baby... :p
(Jeg venter ei jente)

Jeg drømmer ikke så mye om fødselen lenger, men jeg drømte mye i starten. Ene gangen drømte jeg at babyen var som en 10 mnd gammel baby når den ble født, og jeg var så skuffet! Jeg ville jo nyte bittelillebebis-tiden, men neida hun her krabbet rundt rett etter fødsel :p Og så drømte jeg en gang at jeg lå å skulle presse og det tok veldig lang tid. Så når jeg ble sliten, tok mamma over og presset for meg! Vi byttet på helt til bebis var ute :p

Jeg drømmer ikke så mye om fødselen lenger, men jeg drømte mye i starten. Ene gangen drømte jeg at babyen var som en 10 mnd gammel baby når den ble født, og jeg var så skuffet! Jeg ville jo nyte bittelillebebis-tiden, men neida hun her krabbet rundt rett etter fødsel :p Og så drømte jeg en gang at jeg lå å skulle presse og det tok veldig lang tid. Så når jeg ble sliten, tok mamma over og presset for meg! Vi byttet på helt til bebis var ute :p
Hahaha! Den siste der var morsom! :D

Har hatt lite rare drømmer dette svangerskapet men denne uken har jeg født to ganger. Senest i går våknet jeg av at jeg var litt stresset. For hadde jo ungen sovende på rommet men hadde ikke våknet av han i løpet av natten, så var redd noe var gale. Tok heldigvis ikke så lang tid før jeg våknet nok til å tenke klart :-P

Hadde vært fantastisk hvis andre kunne overtatt litt ;)

Var sånn halvveis drømmeland/ halvveis våken i natt. Da hadde jeg akkurat drømt at jeg var i fødsel, så lå i den halvvåkne tilstanden og lurte på: er jeg i fødsel eller er jeg ikke?! :p Svaret var ikke da :p

I natt drømte jeg at det kom en gutt. Blei så skuffa at jeg dytta han inn igjen og kjefta jordmor huden full, hun hadde tross alt tatt ut feil baby... :p
(Jeg venter ei jente)

Hahaha :P Morsomt!! Tatt ut feil baby faktisk! Hadde du flere inni der i drømmen? :P

Haha :P hadde det bare vært så vel at vil kunne bytte på å presse :P Rart med disse drømmene altså :P

Back
Topp