Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne. Har også skrevet ned litt om ønsker ifht at navlestrengen skal pulserende ferdig og at jeg ønsker så rask som mulig hudkontakt dersom det blir keisersnitt + et par andre tingSkal på fødselsforberedende kurs i januar så tenkte se an hva jeg føler behov for etter dette... men tror jeg vil ha med brev i forhold til hva jeg tenker om bedøvelse/epidural hvertfall
Har du meldt deg på kurs enda, Knøtt?Fikk et skjema fra Ahus som jeg tenkte å fylle ut Tar det med når jeg skal på omvisning og kurs, kanskje de tar imot da, hvis ikke legger jeg det bare i fødebagen
Ja, meldte meg på den siste onsdagen i januar gjorde det på nett! Da er jeg forøvrig i 35.ukeHar du meldt deg på kurs enda, Knøtt?
Mente å huske at vi ligger ganske likt! Jeg skal på onsdagen etter, da er jeg i uke 36Ja, meldte meg på den siste onsdagen i januar gjorde det på nett! Da er jeg forøvrig i 35.uke
Jeg hadde tenkt å ta den dagen jeg også! Men så er samboer på jobb på et eksternt kontor den dagen, så det passet dårlig... Da tok vi heller uken førMente å huske at vi ligger ganske likt! Jeg skal på onsdagen etter, da er jeg i uke 36
Aha! Har snakket litt med Fykers om follo-treff etterhvert, du har jo faktisk termin dagen etter meg! Det er litt spennendeJeg hadde tenkt å ta den dagen jeg også! Men så er samboer på jobb på et eksternt kontor den dagen, så det passet dårlig... Da tok vi heller uken før
Ja! Jeg er veldig gjerne med Fykers har jo termin samme dag som deg!Aha! Har snakket litt med Fykers om follo-treff etterhvert, du har jo faktisk termin dagen etter meg! Det er litt spennende
Oj, da er vi veldig tette for å si det mildt!Ja! Jeg er veldig gjerne med Fykers har jo termin samme dag som deg!
Eller, dagen etter meg er det vel hun har, mens du har dagen før? uansett, veldig tette! Det er stasOj, da er vi veldig tette for å si det mildt!
Er det nåken som skal eller har skreve fødebrev? Kanskje teit av meg, men redd for å komme på sjukehuset og vere den einaste som har med seg, hehe. Men det er kanskje nyttig? Veit ikkje kor normalt det er?