Fødebrev

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
skriver dere alle fødebrev? Hva skriver dere i såfall? :)

skriver dere alle fødebrev? Hva skriver dere i såfall? :)

Brev å brev fru blom... skreiv ned någe notater..

Litt ang sist fødsel å litt ang smerlelindring nå...

At sist baby satt litt fast og at va d tid te epedural så ska eg ha d... E ikkje son badekar å akupunktur type eg;)

venter en prins 6juli

Jeg skriver ikke..

ok :) skrev ned noen stikkord bare jeg, at jeg er åpen for epidural o.l. og lystgass eventuelt.

Skrev hva som var ekstra tøft sist og litt ønsker for denne fødselen (smertelindring, stillinger og annet), bare ting som bør være enkelt å imøtekomme, ikke noe sånn jeg-vil-ha-enerom-mas (det vil vel egentlig alle :P) . Sist fødsel var jeg gjennom 5 skift med folk, og så først i ettertid at informasjonsoverføringen kanskje var litt tilfeldig (eller heller kun det viktigste).

ja stillinger skrev jeg også litt om :) pluss eventuelt badekar i åpningstiden. :)

A-hus sender ut et skjema man km fylle ut for den ene avdelingen, så jeg brukte det etter anbefaling fra jordmor selvom jeg ikke skal dit. Alle spm er jo relevante for alle fødende!

Jeg har nevnt stillinger/teknikker, revning, smertelindring, fars oppgaver + råd om hva han kan gjøre, sen avnavling, amme/barsel hjelp, etc

Er jo førstegangs, så trenger all hjelp jeg kan få + har hatt lite oppfølging i graviditeten siden jeg var i ungarn så begrenset hvilke teknikker og forberedelser jeg har fått gjort. Skjønner jo at en ikke skal planlegge noe, men noen må vise meg hva som er tilgjengelig. I tillegg har jeg jo mine bekymringer, så syns det var viktig å få det ned på papir...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg skrev føde brev, men glemte å hi det til jordmor da bi kom på føden;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp