Fødebagsnacks?

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Glem klær, glem toalettsaker, og tenk ikke på mobilladeren....

Hva putter du i baggen av snacks og drikke? (Neida, ikke inspirert av all godteriskriveriet for tida)...
 
Har en samling med forskjellig typer kjeks og en flaske konsentrert saft, jeg blir så lei av bare vann.
Heldigvis kiosk på sykehuset, for aner jo ikke hva man vil ha der og da. Pappan gleder seg til å spise pølse. :knegg:
 
Vi har en pakke salte kjeks, en pakke sjokoladekjeks og en pose chilinøtter! Bare noe som man lett kan trøkke i seg for mer energi :) I tillegg har far pakket ned en japp til seg selv og to svære bokser redbull. Jeg har en liten flaske tropo hvis jeg blir lei vann. Tropo er ikke akkurat favorittbrusen, og det med god grunn! Vil ikke risikere å ikke kunne drikke Fanta etter fødselen fordi den gir meg dårlige assosiasjoner :p
 
Tenkte jeg skulle handle inn i dag :D Til meg blir det sjokolade, en pakke kjeks, gatorade. Vurderer også en pakke polarbrød (fryser ned til fødselen starter) og en pakke brunost sånn i tilfelle vi trenger noe på farten.
 
Jordmoren min foreslo ballerina kjeks og cola, så jeg går nok for det, i tillegg til tyggis, og noe salt, ala Ritz kjeks.
 
Har kjøpt den der nye Kornmo-kjeksen med sjokoladebiter. Ser reklame for den OVERALT så jeg gleder meg så sjukt til å føde så jeg endelig kan få smake dem!!!
Jeg ble skuffa av den :( Men så eeeelsker jeg de derre café cookiesa med sjokolade under og sjokoladebiter i. Men den er sikkert mye sunnere da, kornmokjeksen ;)
 
Selv har jeg sjokoladekjeks og sånn turbar for energi, en liten boks energidrikke, en flaske fryst vann og så må vi ha cola. Bare noe drit at jeg drakk opp flasken som lå i kjøleskapet. Fant ut det gikk fint, for det er brusautomater på sykehuset. (Minne meg på å legge mynter i baggen).
 
Jeg ble skuffa av den :( Men så eeeelsker jeg de derre café cookiesa med sjokolade under og sjokoladebiter i. Men den er sikkert mye sunnere da, kornmokjeksen ;)
Å, ikke si det da! De har jeg også pakka med! Kanskje jeg må åpne og smake.... Krise hvis jeg får skikkelig kjekssug på sykehuset og så smaker det kjipt...
 
Å, ikke si det da! De har jeg også pakka med! Kanskje jeg må åpne og smake.... Krise hvis jeg får skikkelig kjekssug på sykehuset og så smaker det kjipt...
De var ikke sprø, litt seige på en måte. Og smakte ikke så mye som man kanskje skulle forvente. Så dessverre falt den ikke i smak hos noen her i huset. Men smaken er jo som kjent delt :)
 
synes det er vanskelig å pakke ned snack nå for hva jeg har løst på endrer seg nesten hver dag :p men kjeks tror jeg at jeg skal kjøpe og ha med.
 
Tenkte jeg skulle handle inn i dag :D Til meg blir det sjokolade, en pakke kjeks, gatorade. Vurderer også en pakke polarbrød (fryser ned til fødselen starter) og en pakke brunost sånn i tilfelle vi trenger noe på farten.
Endte opp med:
- Polarbrød, som er i frysen
- En pakke brunost
- Safarikjeks
- Smurte lefser med kanel og sukker
- Snickers (til mannen) og japp (til meg)
- 2 Powerade (en til meg og en til mannen)

Tok kanskje pittelitt av, men better safe than sorry :rolleyes:
 
Haha, digger denne tråden [emoji23] Den snacksposen er nesten motivasjon nok til å utstå en fødsel [emoji14] Spørs om man har matlyst da, men [emoji85]

Uansett, jeg har pakket med (til både meg og mannen) en 3-pk med Kvikk Lunsj, Snickers, Stratos, en pakke Safarikjeks, en pakke Kornmo og et par pakker nøtter (hvis mannen først begynner å spise nøtter, blir det fort tomt [emoji14] ). Fortsatt usikker på om jeg skal pakke med meg fenalår, men tror kanskje jeg sender mannen ut for å kjøpe det mens vi er på barsel i steden [emoji14] Burde nok hatt med noen epler og energibarer også, men jeg ser egentlig for meg at de andre tingene kommer til å være tusen ganger mer fristende [emoji14]
 
Om man ikke tømmer baggen for snacks under fødsel (og for de av oss som ikke robba den FØR fødsel :p ), går det helt sikkert med etter fødselen. Så vinn-vinn uansett :D
 
Har ikke handla inn snacks enda, men tenker at jeg skal gjøre det idag:) men er redd jeg spiser det opp før hun kommer så jeg må nok kjøpe litt ekstra kos til helga også;)
 
Hadde med en smil i fødebagen! :) Den var veldig deilig på kvelden! :p (Fødte på formiddag :) )
 
Har kjøpt den der nye Kornmo-kjeksen med sjokoladebiter. Ser reklame for den OVERALT så jeg gleder meg så sjukt til å føde så jeg endelig kan få smake dem!!!

Å, ikke si det da! De har jeg også pakka med! Kanskje jeg må åpne og smake.... Krise hvis jeg får skikkelig kjekssug på sykehuset og så smaker det kjipt...

Jeg syns de var gode! Skal pakke de ned selv . Kunne vært litt mer sjokolade da ;) Minnet meg om Havre & Masse godt som Cafe bakeriet solgte før :)
 
Back
Topp