Fødebaggen

Monica Elisabeth

Flørter med forumet
Har så vidt begynt å tenke på fødebaggen. 8 år siden sist fødsel så har glemt hva jeg hadde meg og hva jeg faktisk hadde bruk for.
Noen som har noen gode tips å komme med? Noe du savnet forrige gang?
 
Eg synst det er kjekt å bruke eigne kle på ungen, så tok med eitpar skift av det + eige teppe.

Litt snacks til meg sjølv, som kan oppbevarast i romtemp (kjeks, nøtter, tørka frukt).

Ammeinnlegg, smokk :rolleyes:
 
Jeg har aldri født, dette er min første graviditet:) men jeg har kjøpt kjølebind og spruteflaske (til toalettbesøk), nattbord og vanlig bind selvom dette gis på sykehuset.. lest flere har tipset om et par sko til dusj, morgenkåpe og no "tøfler"/crocs:)
Har skrevet opp ulike toalettsaker, mykt dopapir, hårføner, powerbank, lang mobillader, litt ulikt snacks, en løs bukse (som er litt ålreit i livet)
Å har med noe klær til den lille, helseteppe, noen ulike smokker, en liten lue og litt andre små ting
Aldri pakket noen fødebag men lest en del her og andre steder...
 
Jeg har aldri født, dette er min første graviditet:) men jeg har kjøpt kjølebind og spruteflaske (til toalettbesøk), nattbord og vanlig bind selvom dette gis på sykehuset.. lest flere har tipset om et par sko til dusj, morgenkåpe og no "tøfler"/crocs:)
Har skrevet opp ulike toalettsaker, mykt dopapir, hårføner, powerbank, lang mobillader, litt ulikt snacks, en løs bukse (som er litt ålreit i livet)
Å har med noe klær til den lille, helseteppe, noen ulike smokker, en liten lue og litt andre små ting
Aldri pakket noen fødebag men lest en del her og andre steder...
Spruteflaske til toalettbesøk var ny :) og litt morsom :)
 
Back
Topp