fødebaggen

emmalouise

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
har begynt å tenke litt på den, spesielt da på fottøy! lest flere steder at de anbefaler sånne "adidas" slipperser, hvor kjøper man sånne til en alright pris?

her kan vi jo og legge inn andre ting til fødebaggen :)
 
Har ikke begynt på den enda, så risikerer vel å stå uten og en mann som pakker fullstendig feil til meg:/
 
De jeg har er ganske gamle, har hatt de noen år :) men sett at xxl har hatt når jeg har tittet etter slippers til eldste.

Jeg har ikke tenkt på fødebaggen enda, men tenkte å ha den klar til uke 37 så har 36 dager på meg ;)
 
Jeg tar med havaiianas til dusjen og birkenstock sandaler til å gå med inne :) Adidas slippers tipper jeg man får kjøpt i en sportsbutikk..? XXL f.eks..?
 
Jeg skal pakke fødebagen i løpet av et par uker, tenker jeg. Bedre å være tidlig ute, tilfelle fødselen plutselig kommer. Skal ta med noen strandsandaler til dusjen, og som Minimeg Birkenstock til å gå med ellers.

Sist fødte jeg på Ullevål og bodde på familierom på ABC (samme type rom som på hotellet). Denne gangen blir det Rikshospitalet og trolig å dele rom. Noen med tips til spesielle ting jeg bør ta med denne gangen, utenom ørepropper? ;)
 
Venter på en stellesekk i posten, så når den kommer blir det å gjøre klart til mini i allefall, så må vell pakke noe til meg også da
 
Noe jeg har fått bruk for er mange singleter. Har svettet ut så mye vann fra kroppen dagene etter fødsel at det var nødvendig å skifte 2-3 ganger på natta. Jeg er ikke så glad i store vide sykehusskjorter heller... men dette med vann i kroppen og svetting er nok ganske individuelt da.

Jeg tar også med purelan og multi-mam til puppene :)
 
Hadde med crocs sist og gjør det samme denne gangen. Tar med meg ganske mye for jeg har lang reisevei og blir boende på sykehushotellet fra ca 27/12 (termin 5/1). Husker fra sist at jeg hadde med meg «rare» ting som et stort glass/en stor kopp, fordi jeg syntes de på sykehuset var for små :p Til etter fødselen trengte jeg ikke så veldig mye. Synes de sykehustrøyene er ganske digge. Skulle egentlig ønske jeg hadde lista fra sist så jeg slapp å skrive ny/huske på hva som var smart å ha med...
 
Skal se etter crocs og ett annet par [emoji106] har både rusta og europris i nærheten. Vet ikke hva jeg trenger av annet for aner ikke hvor jeg skal føde. Men er jo greit med noen inne sko uansett hvor [emoji106]
 
Sannsynligvis er jeg ikke noe god til å pakke.. Hehe! For jeg kan ikke forstå hvordan det skal være mulig å få plass til alt dette i en liten bag? :oops:
Hva tenker dere å pakke i?
 
Sannsynligvis er jeg ikke noe god til å pakke.. Hehe! For jeg kan ikke forstå hvordan det skal være mulig å få plass til alt dette i en liten bag? :oops:
Hva tenker dere å pakke i?

Jeg tar den store baggen min, bedre med god plass enn lite! Og hvis jeg må bytte sykehus blir det plutselig minst dobbelt så lang vei så da er det bedre å ha litt for mye enn for lite [emoji106]
 
Jeg har ikke kommet så langt i tankegangen [emoji28] men kommer sikkert til å pakke en bag i begynnelsen av desember [emoji5]
 
Kom på en ting jeg angret på at jeg ikke hadde med sist: svisker! Ble så hard i magen etter fødsel, og det var veldig ubehagelig:eek: Er visst ganske vanlig, men jeg visste ikke om det sist... Denne ganger går en pose svisker i fødebagen!
 
Pakker en bag med litt klær til meg, samboer og babyen. Også en stelleveske utenom. [emoji5]
De har egentlig det meste man trenger på sykehuset.
 
Fikk tips om å pakke ned drikkeflaske type camelback, sånn med stor hals sånn at det er plass til å fylle i isbiter. Og flere stk behagelige joggebukser. Kjedelig hvis man blør igjennom/svetter ut den ene..
 
Back
Topp