Fødebaggen

ECB

Glad i forumet
Jeg som hele veien har sagt at baggen ikke blir pakket før fødsel er i gang. I dag pakket jeg det jeg skal ha med av klær til lille. Samt amme bh’er og amme topper og litt annet småting som jeg vet jeg ikke får bruk for hjemme før fødsel.
Kjenner egentlig det er godt å vite at det ligger klart så jeg slipper å glemme noe og må stole på at mannen henter riktig.
Eneste jeg må pakke nå er toalettsaker og siste del av klærne som lille skal ha på seg når vi drar hjem. Venter enda på dem fra bestemoren min (hun har strikket)
36 uker i morgen. Jeg er sååååå klar nå for at lille skal komme.

Så deilig å ha den klar! Jeg ble akkurat ferdig med min i går. La den i gangen og sa til kjæresten at der lå fødebaggen. Nå manglet det bare hans klær og mat oppi der :P

• Liker
Reactions: ECB
Så deilig å ha den klar! Jeg ble akkurat ferdig med min i går. La den i gangen og sa til kjæresten at der lå fødebaggen. Nå manglet det bare hans klær og mat oppi der :p
Her ligger baggen under vogna og stelleveska med tingene til lille henger på håndtaket på vogna.
Siden vi bor så nært trenger jeg ikke pakke noe til mannen.

Jeg er 36+4 og har virkelig begynt å tenke på å pakke den, men noe i meg utsetter det hele tiden. Vet ikke hvorfor, resten har jeg jo vært mer gira på å ha klart

Men sikkert utrolig godt å ha den pakket :)

Skal pakke min i helga :-) mannen får ordne sin selv, har sagt det er uaktuelt at han skal ta det på sparket når fødselen starter [emoji23] er 35+4 i dag.

36+4 Så burde kanskje komme i gang :p utsetter alltid ting som har med pakking å gjøre :hilarious: det meste er vasket og klart så er strengt talt bare få det i en bag av noe slag.

34 uker i dag, og bagen er pakket ferdig! :) 4 uker igjen til planlagt igangsettelse, men er absolutt forberedt på at det kan bli noe før da lillegutt har vokst seg veldig stor.

Ikke pakket ennå, men skrevet pakkeliste.
Jeg har sagt han må vente til skoleferien begynner! :-)

Har ikke pakket enda men er vel på tide å få gjort det snart 36+2

37+3. Ferdig pakket til mann og barn. Min er også pakket men jeg plukker ut litt ting etter hvert som jeg vil bruke de, så har ikke helt kontroll på hva som ligger oppi der lenger :hilarious:

37+3. Ferdig pakket til mann og barn. Min er også pakket men jeg plukker ut litt ting etter hvert som jeg vil bruke de, så har ikke helt kontroll på hva som ligger oppi der lenger :hilarious:
Derfor har jeg kun pakket det som jeg vet at jeg ikke trenger før fødselen. Så slipper jeg at ting blir tatt ut og jeg mister oversikten

Blir nok ikke å pakke før jeg går ut i permisjon. Burde vel begynne på en liste snart.

Da har jeg pakket babyen sin stelleveske med søte klær og litt stæsj som er greit å ha til hjemreise. Storebroren ble litt tankefull når jeg satte den fram i gangen, forsto nok at det skal skje noe snart :-) da var det bare min igjen! Skal vaske opp alle godbuksene og finne frem de gamle ammeklærne :-)

Er 37+0 i morgon, har verken tenkt tanken på å skrive liste eller begynne å pakke - er førstegangs [emoji85] har vaska kle til mini og lagt i stelleveska, men meg og sjølv og sambo har eg ikkje ofra tanken. Vi bur berre 5 min unna sjukehuset, så stressa ikkje veldig med det!

Jeg har pakket lillebror sin stelleveske med klær til han, cloose cabo, noen bleier (har 2 timer kjøretur hjem), multimam kompress, en gulpeklut og to små klumpelompe ullpledd :Heartred

Min og samboers sin tar jeg så smått om noen uker. Er jo mye jeg bruker til vanlig, så blir litt halvveis :)

Back
Topp