fødebaggen? hva pakker dere alt i damer??

NinaBNnr4

Flørter med forumet
er den stor? jeg har en sånn vanlig bag jeg tenkte pakke i, men ser jo nå at det ser jo ut som jeg skal flytte inn der... er det bare jeg som har det slik??  har tatt i en del topper å par bukser å 2 skift til bebisen. morgenkåpe å pysj, men ellers ikke så mye, så bagen er jo ikke full da, men ser jo litt dumt ut me den store baggen eller?? 

Har en forholdsvis stor bag jeg også, og jaggu har jeg klart å fylle den godt..hehe, ser vel ut som om jeg skal flytte inn når jeg kommer, jeg også!

godt jeg ikke er alene.:) men kanskje jeg må lete etter en mindre en..:) ble usikker jeg nå, er jo sikkert bedre å ha for mye enn for lite...

Vi har en sånn håndbagasje-koffert som jeg har pakket det meste i nå, og det blir fullt!

Skal jo pakke til både babyen, mannen og meg selv og da blir det dårlig plass....

Har vært nødt til å pakke kamera, videokamera og ladere i en egen veske der jeg også skal ha drikkeflaske, lommebok og sånt :)

Da hjalp det litt.... 

Dette har jeg også tenkt på! Den kofferten jeg har pakket i er full, og jeg er ikke ferdig med å pakke! Mannen må pakke i en annen bag og ha babyen sine klær i den, for det er ikke plass i min. Ja, det ser kankjse ut som vi skal på langferie, men det er veldig greit å ha noe å velge mellom. Ikke sikkert du vil ha den buksa som du har tatt med i det hele tatt. Det er mye bedre å ha litt å velge i, akkuratt i den situasjonen. Kanskje man blør gjennom og svetter endel.. Da er det godt med mye klær. Denne gang kommer nok pappan til å reise hjem en tur, eller så kommer besteforeldre på besøk med store søster, så de kan ta med noe hvis det er noe jeg trenger ekstra.

Back
Topp