Drømmer&håper88
Glad i forumet
Når skal dere pakke den? Noen som har begynt? Hva skal dere ha med?
Venter en liten prins 9 November ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva hadde du med da?Pakket rundt uke 30 sist, det var jo vel tidlig. Men skal gjøre det tidlig (ikke fullt så tidlig) denne gangen også.
Da jeg var på sykehuset etter fødselen oppdaget jeg masse lurt jeg hadde pakket med. Hadde ikke fått med meg 1/3 av det hvis jeg hadde pakket rett før vi dro på sykehuset. Hodet var et annet sted
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe ja kjeks er nok godt å ha medSniker*** jeg fødte førTe gang i juni og pakket med meg alt jg ikke trengtedet jg fikk bruk var, joggebukser, slippers, singlet, hettegenser og kjeks!;p
TakkJeg pakket den vel en liten mnd før termin forrige gang. Pakket med meg en stor bag, og de på barsel lurte på om jeg hadde tenkt å flytte innmen fikk bruk for alt, utenom den ene boka jeg tok med
men så ble jeg jo der i 8 dager!
Mørke joggebukser, vide t-skjorter, ammebher, sokker, kamera og lader, mobil og lader, ipad, toalettsaker, evt truser om en ikke får disse flotte nettingtrusene på sykehuset (de er geniale).
Helsekortet, ønskebrev om du har det!
Vet mange pakker med en rull med mykt toalettpapir, men det gjør ikke jeg.
Ammeinnlegg, klær til babyen, lipsyl, nesespray.. Slipperser/sko til å bruke inne...
Det var det jeg kom på i farta!
Oi såpass langt ja, ja det skjønnee jeg da!Sånn pakking syns jeg er så vanskelig, så her skal jeg følge med! Vi bor et godt stykke unna sykehuset (1,5t inkl. ferje), så vil ha med det vi trenger![]()
Hehe ja kjeks er nok godt å ha mednammis! Er brystpumpe noe å ha med? Eller har de det på sykehuset?
![]()
Er sant detJeg har ikke født selv, men har lest noen tips på internett
Helsekortet, kamera + lader, mobil + lader, sokker, t-skjorter, joggebukse, ammetopp, amme bh, ammeinnlegg, innesko, toalettmappe, truser, morgenkåpe, klær til babyen, smokk, store bind, toalettpapir, hårføner, paracet
Vi som skal føde på vinteren: oppvarmet bil før man kjører hjemSkal far ligge over på sykehuset sammen med deg, må jo han ha egen bag.
Der er noen tips, så får man nesten vurdere selv hva man kommer til å få bruk for å ikke.
Jeg regner med jeg begynner å pakke i uke 32-33 kanskje? Man vet jo aldri om man må tidligere på sykehuset enn planlagt..
HeheheE sikkert like spontan som ellers så den baggen blir nok ikke pakka før den må![]()
Hva hadde du med da?tenkte å pakke rundt den tiden jeg og
greit å ha den klar
Det skjønner jegTror ikke jeg hadde med noe veldig spesielt, men bare at jeg hadde litt av alt. AmmeBH, ammegenser, singleter, nattøy (til jeg var på barselhotellet), toalettsaker, sokker, kamera, lader, mobillader(mannen mente jeg hadde mye med meg, men etter å ha sett dem komme med trillekoffert på Fødeavdelingen på tv.... Til babyen hadde jeg (selv om man får låne tøy på sykehuset) 3-4 bodyer, et par gulpekluter, et par bukser, hentesettet. Det er det jeg kommer på, som du ser ikke veldig fantastisk. Men i hallørska på barselhotellet var jeg godt fornøyd med å ha pakket i ro og mak.