Fødebagg:)

sist pakket jeg veldig tidlig vertfall :p men, er greit å ha skrevet ned/tenkt igjennom hva man ønsker å pakke, for om fødselen plutselig starter før tiden er det som regel hastverk å dra. pakker nok 1 mnd før termin av det som kan pakkes da :) toalett saker og slik blir slengt med da vi drar :)

Pakket rundt uke 30 sist, det var jo vel tidlig. Men skal gjøre det tidlig (ikke fullt så tidlig) denne gangen også.

Da jeg var på sykehuset etter fødselen oppdaget jeg masse lurt jeg hadde pakket med. Hadde ikke fått med meg 1/3 av det hvis jeg hadde pakket rett før vi dro på sykehuset. Hodet var et annet sted ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Pakket rundt uke 30 sist, det var jo vel tidlig. Men skal gjøre det tidlig (ikke fullt så tidlig) denne gangen også.

Da jeg var på sykehuset etter fødselen oppdaget jeg masse lurt jeg hadde pakket med. Hadde ikke fått med meg 1/3 av det hvis jeg hadde pakket rett før vi dro på sykehuset. Hodet var et annet sted ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hva hadde du med da?:) tenkte å pakke rundt den tiden jeg og:) greit å ha den klar:)

Venter en liten prins 9 November ❤

Jeg har begynt så smått å lage en liste ihvertfall.. tar det når jeg kommer på noe som kan være lurt :)
Har puttet ammeinnlegg og ammebh i bagen jeg har tenkt å ha med på sykehuset, men det er i grunn bare fordi jeg like gjerne kunne legge det der som i en skuff :)

Sniker*** jeg fødte førTe gang i juni og pakket med meg alt jg ikke trengte:p det jg fikk bruk var, joggebukser, slippers, singlet, hettegenser og kjeks!;p

Jeg pakket den vel en liten mnd før termin forrige gang. Pakket med meg en stor bag, og de på barsel lurte på om jeg hadde tenkt å flytte inn :p men fikk bruk for alt, utenom den ene boka jeg tok med ;) men så ble jeg jo der i 8 dager!
Mørke joggebukser, vide t-skjorter, ammebher, sokker, kamera og lader, mobil og lader, ipad, toalettsaker, evt truser om en ikke får disse flotte nettingtrusene på sykehuset (de er geniale).
Helsekortet, ønskebrev om du har det!
Vet mange pakker med en rull med mykt toalettpapir, men det gjør ikke jeg.
Ammeinnlegg, klær til babyen, lipsyl, nesespray.. Slipperser/sko til å bruke inne...
Det var det jeg kom på i farta!

Jeg pakket den vel en liten mnd før termin forrige gang. Pakket med meg en stor bag, og de på barsel lurte på om jeg hadde tenkt å flytte inn :p men fikk bruk for alt, utenom den ene boka jeg tok med ;) men så ble jeg jo der i 8 dager!
Mørke joggebukser, vide t-skjorter, ammebher, sokker, kamera og lader, mobil og lader, ipad, toalettsaker, evt truser om en ikke får disse flotte nettingtrusene på sykehuset (de er geniale).
Helsekortet, ønskebrev om du har det!
Vet mange pakker med en rull med mykt toalettpapir, men det gjør ikke jeg.
Ammeinnlegg, klær til babyen, lipsyl, nesespray.. Slipperser/sko til å bruke inne...
Det var det jeg kom på i farta!
Takk;) gode råd her :D

Sånn pakking syns jeg er så vanskelig, så her skal jeg følge med! Vi bor et godt stykke unna sykehuset (1,5t inkl. ferje), så vil ha med det vi trenger ;)

Jeg har ikke født selv, men har lest noen tips på internett :-)
Helsekortet, kamera + lader, mobil + lader, sokker, t-skjorter, joggebukse, ammetopp, amme bh, ammeinnlegg, innesko, toalettmappe, truser, morgenkåpe, klær til babyen, smokk, store bind, toalettpapir, hårføner, paracet

Vi som skal føde på vinteren: oppvarmet bil før man kjører hjem ;) Skal far ligge over på sykehuset sammen med deg, må jo han ha egen bag.

Der er noen tips, så får man nesten vurdere selv hva man kommer til å få bruk for å ikke.
Jeg regner med jeg begynner å pakke i uke 32-33 kanskje? Man vet jo aldri om man må tidligere på sykehuset enn planlagt..

Jeg har ikke pakket ennå. Jeg skal pakke det om et par uker. Jeg skal gjøre det som første gangen: deodorant, parfyme, håndkrem, amme bh, kosedress, lader, kamera, tøfler, klær til babyen, helseteppe, klær til å komme hjem i..

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Jeg har ikke født selv, men har lest noen tips på internett :-)
Helsekortet, kamera + lader, mobil + lader, sokker, t-skjorter, joggebukse, ammetopp, amme bh, ammeinnlegg, innesko, toalettmappe, truser, morgenkåpe, klær til babyen, smokk, store bind, toalettpapir, hårføner, paracet

Vi som skal føde på vinteren: oppvarmet bil før man kjører hjem ;) Skal far ligge over på sykehuset sammen med deg, må jo han ha egen bag.

Der er noen tips, så får man nesten vurdere selv hva man kommer til å få bruk for å ikke.
Jeg regner med jeg begynner å pakke i uke 32-33 kanskje? Man vet jo aldri om man må tidligere på sykehuset enn planlagt..
Er sant det:) paracet og hårføner må jeg sette opp:)
Ja jeg vil ha han der de nettene jeg skal være der:) Så han må ha egen bagg:)

Hva hadde du med da?:) tenkte å pakke rundt den tiden jeg og:) greit å ha den klar:)

Tror ikke jeg hadde med noe veldig spesielt, men bare at jeg hadde litt av alt. AmmeBH, ammegenser, singleter, nattøy (til jeg var på barselhotellet), toalettsaker, sokker, kamera, lader, mobillader(mannen mente jeg hadde mye med meg, men etter å ha sett dem komme med trillekoffert på Fødeavdelingen på tv... ;). Til babyen hadde jeg (selv om man får låne tøy på sykehuset) 3-4 bodyer, et par gulpekluter, et par bukser, hentesettet. Det er det jeg kommer på, som du ser ikke veldig fantastisk. Men i hallørska på barselhotellet var jeg godt fornøyd med å ha pakket i ro og mak.

Tror ikke jeg hadde med noe veldig spesielt, men bare at jeg hadde litt av alt. AmmeBH, ammegenser, singleter, nattøy (til jeg var på barselhotellet), toalettsaker, sokker, kamera, lader, mobillader(mannen mente jeg hadde mye med meg, men etter å ha sett dem komme med trillekoffert på Fødeavdelingen på tv... ;). Til babyen hadde jeg (selv om man får låne tøy på sykehuset) 3-4 bodyer, et par gulpekluter, et par bukser, hentesettet. Det er det jeg kommer på, som du ser ikke veldig fantastisk. Men i hallørska på barselhotellet var jeg godt fornøyd med å ha pakket i ro og mak.
Det skjønner jeg:) tenker veldig mye på
Om man trenger ammegenser/singletter eller ikke? De er såååå dyre de som er så myke og gode på babyshop og barnas hus, tror det er Boob sitt merke hvis jeg ikke husker feil, jeg må bare ha noe som er veldig mykt og ikke stramt kjenner jeg meg selv:)

Back
Topp