Fødebagen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Til babyen er så å si ferdig med:) men ikke til meg sjøl:)

Har en liste over hva som skal oppi, men pakker ikke den før permisjonen starter :)

Nei, det er litt tidlig til at jeg orker å tenke på det enda. :)

Nei det er langt frem i tid :p tar 5 min og pakke til meg og baby så blir nokk ikkje gjort før i siste liten. Kanskje på vei til føden :p men kommer muligens til og pakke litt til jentene som må til barnepasser. Så eg er sikker på at dei har det dei trenger til skole og barnehagen. Vis eg glemmer noe til meg eller baby så kan mannen hente det til meg senere :) men tenkte og reise hjem så fort så mulig :)

Pakker når permisjonen starter 2 april. Har skrevet liste.

...jeg lurer litt på hvordan dere kan pakke bagen så tidlig?

Det jeg skal pakke er jo undertøy, pysjamas, joggedress, tøfler, toalettsaker etc og alt det er ting jeg kommer til å måtte bruke de neste ukene. :P

Kan ikke unnvære klær og toalettsaker så lenge jeg. :)

Det jeg skal pakke er jo undertøy, pysjamas, joggedress, tøfler, toalettsaker etc og alt det er ting jeg kommer til å måtte bruke de neste ukene. :P

Har kjøpt nytt av endel jeg. For det er slike forbruksting man uansett trenger. Og nye klær, undertøy osv.

Enig;)
Lenge til enda og bruker omtrent alt jeg må ha med så pakkes nok ganske mye nærmere termin;)

Ikke begynt å pakke enda jeg heller og tenker at noe av det bruker jeg jo til vanlig.... Kjøpte et par ammesingletter som også er beregnet for en voksende mage, så bruker de enda... Men tenker egentlig å kjøpe en del nytt også som skal i den bagen... Såpe og shampo og sånne ting tenker jeg kanskje jeg bare kjøper nytt og pakker ned så det ikke glemmes når man er på vei ut døra :) skal også kjøpe et par sorte "kosebukser" jeg tenker å pakke med... Har noen, men de begynner å bli så slitt og stygge så da er det greit med et par nye :) tenker uansett ikke pakke før om en måneds tid :)

Ikke begynt å pakke enda jeg heller og tenker at noe av det bruker jeg jo til vanlig.... Kjøpte et par ammesingletter som også er beregnet for en voksende mage, så bruker de enda... Men tenker egentlig å kjøpe en del nytt også som skal i den bagen... Såpe og shampo og sånne ting tenker jeg kanskje jeg bare kjøper nytt og pakker ned så det ikke glemmes når man er på vei ut døra :) skal også kjøpe et par sorte "kosebukser" jeg tenker å pakke med... Har noen, men de begynner å bli så slitt og stygge så da er det greit med et par nye :) tenker uansett ikke pakke før om en måneds tid :)
Jeg kjøpte nye ammesingletter, joggebukse og fødeskjorter sist. Nå har jeg jo alt det, så behøver ikke kjøpe noe nytt. Den joggebuksa er min storfavoritt som gravid/nylig født. Så den blir vaska og slengt i bagen rett før termin. ;)

Back
Topp