M
Moderator Kine
Guest
Har dere pakket denne enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
...jeg lurer litt på hvordan dere kan pakke bagen så tidlig?
Det jeg skal pakke er jo undertøy, pysjamas, joggedress, tøfler, toalettsaker etc og alt det er ting jeg kommer til å måtte bruke de neste ukene.
Kan ikke unnvære klær og toalettsaker så lenge jeg.
Enig...jeg lurer litt på hvordan dere kan pakke bagen så tidlig?
Det jeg skal pakke er jo undertøy, pysjamas, joggedress, tøfler, toalettsaker etc og alt det er ting jeg kommer til å måtte bruke de neste ukene.
...jeg lurer litt på hvordan dere kan pakke bagen så tidlig?
Jeg kjøpte nye ammesingletter, joggebukse og fødeskjorter sist. Nå har jeg jo alt det, så behøver ikke kjøpe noe nytt. Den joggebuksa er min storfavoritt som gravid/nylig født. Så den blir vaska og slengt i bagen rett før termin.Ikke begynt å pakke enda jeg heller og tenker at noe av det bruker jeg jo til vanlig.... Kjøpte et par ammesingletter som også er beregnet for en voksende mage, så bruker de enda... Men tenker egentlig å kjøpe en del nytt også som skal i den bagen... Såpe og shampo og sånne ting tenker jeg kanskje jeg bare kjøper nytt og pakker ned så det ikke glemmes når man er på vei ut døra skal også kjøpe et par sorte "kosebukser" jeg tenker å pakke med... Har noen, men de begynner å bli så slitt og stygge så da er det greit med et par nye tenker uansett ikke pakke før om en måneds tid