Fødebagen!

Jentehumor

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Såååå virker dette greit?:)

-morgenkåpe
-sandaler
-babytøy
-lett bukse og genser
-bind
-noen bleier
-kamera og mobil
-tegneserieblader
-toalettsaker som sjampo og tannbørste, tannkrem
-en ammebh
- engangs innlegg til bryst. (Hvor mange??)
-helseteppe og et koseteppe til bilturen hjem(eller mest for å vite hva jeg vil tulle han inn i:p)
-hårføner for der nede etterpå
-lipsyl

Mangler nå bare til magesekken tror jeg. Høres dette veldig mye ut eller er det greit å ha med dette?:))

Sent from my iPho

Jeg har med like mye som deg - om ikke mer :D klær til meg, klær til mannen osv. Sminke, rettetang, egen dusjsåpe og hårprodukter. Intimservietter leste jeg at noen anbefalte! Også har jeg med pc + babybok tilfelle han sover mye, og jeg skulle slitt med å få tiden til å gå :)

Hoho, heller for mye enn for lite spør du meg :D

venter prins i august <3

Jeg har 2 klessett til meg, 2 til den lille, toalettmappe,crocs til dusj, hårføner, dopapir. Pakket undertøy til min kjære, tar dere med bukse å slike ting til han å eller?? Toalettsaker?kamera, ladere, tlf blir lagt ned når vi drar (henger lappe på kjøleskapet) Åsså til hjemturen har jeg pakket stellevesken med tisselaken/håndduk i tilfelle jeg blør mye (har lang vei hjem) samt bind, bleier å alt det som hører til i en stelleveske... Må bare finne pledd til hjemturen til lillebror:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva tar dere med til mat? Husker jeg kun drakk vann og eple juice ved forrige fødsel...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tok med joggebukse, olabukse, genser og en litt finere tskjorte til mannen :D så han kan føle seg litt fresh når vi får besøk! Sammen med voks, parfyme osv.

Mat tar jeg på vei til sykehuset :p haha, kaldt og rolig!

venter prins i august <3

Anbefaler toalettpapir av typen lambi ;) På Lillehammer sykehus var det stivt og hardt. Sjeleglad jeg hadde med eget dopapir ;)

Vi var der i 10 dager da hun kom 5 uker før termin og kun 1 gang gadd jeg sminke meg. Og det var fordi vi skulle ut å spise på Peppes ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare jeg som er sykt spesiell på sånne ting :p klarer ikke å føle at jeg forfaller fordi jeg blir mamma. Vært sånn i hele svangerskapet og :p dessuten har jeg gått ned så mye i vekt, at jeg er avhengig av concealer for å ikke skremme folk :p

venter prins i august <3

Ja må jo ha med en skjorte til mannen!:)) tenkte å ha med iPad også, så kunne jeg skrive og være litt på nett.

Tenkte på om jeg skulle ha med noe sminke, vi får se. Bor jo egentlig bare 10-15min kjøretur til sykehuset:)

Av mat så vil jeg nok kjøpe frukt, snop og det jeg har lyst på:)

Sent from my iPho

Bare jeg som er sykt spesiell på sånne ting :p klarer ikke å føle at jeg forfaller fordi jeg blir mamma. Vært sånn i hele svangerskapet og :p dessuten har jeg gått ned så mye i vekt, at jeg er avhengig av concealer for å ikke skremme folk :p

venter prins i august <3
Sminker meg daglig jeg og, men på sykehuset ble det glemt/ikke prioritert. Blek som et laken da, men hadde snuppa på nyfødtintensiv så det ble liksom ikke fokus. Dette er første sommeren på lenge jeg ikke er brun og det er litt kjipt. Føler seg mye freshere da.

Har fått så fin hud etter jeg ble gravid, så har ikke brukt sminke på ukesvis. Forrige svangerskap var omvendt, fikk skikkelig dårlig hud og fetteren hår æsj.

Jeg har ikke begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg, men dropper Sminken.

Sent from my iPad using BV Forum

Noe energigivende har jeg hørt er lurt. Barer eller drikke som er basert på fruktsukker eller noe naturlig. Ikke koffein. Det har jeg pakka med også. Om det blir jeg eller gubben som trenger det mest vil tiden vise. Hihi.

Fødebag ja.. Haha, den blir jeg helt sikkert til å vente med til i siste liten.. Har ikke handlet verken ammeinnlegg eller bind enda.. Eller bestemt hva minien skal ha på seg ved hjemreise.. Og jeg skal på sykehuset om 10 og en halv time for å starte igangsettelsesprosessen.. Her tar jeg det virkelig slik som det kommer! ;) Jeg bor 5 minutter unna sykehuset så skulle det være noe jeg har glemt så får jeg lett tak i det. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bing og bleier trenger dere ikke ta med dere. Sykehuset har i alle str og fasonger. Truser tok jeg med meg, men bruker bare de nettingtrusene som er på sykehuset. Mer behagelig blir det ikke :p

Har ikke så mye annet enn det her.. Min er pakka og står klar. Men det er noen småtterier jeg mangler som jeg tenker at jeg må få samla meg sammen til å få kjøpt og pakka med. 2 uker til termin.

Har bare så lyst til at han skal komme nå! Har en følelse av at det enda er lenge til:(

Sent from my iPho

Back
Topp