Fødebagen

Hadde bleie, to nettingtruser, truse og bukse på meg, blødde igjennom alt flere ganger. Ikke rart jeg holdt på å svime av flere ganger heller kanskje?
Jeg blødde ekstremt rett etter jeg hadde født, vi snakkes foss og hadde skikkelig etteroer. Jordmor ba meg om å legge meg på senga igjen, så presset hun på magen min og masse "freia rød gele" (sambos ord) poppa ut. Da sluttet de ekstreme blødninger og etterriene. Var noe rester igjen, kanskje noe sånt med deg også?

Sent from my iPad using BV Forum

Ååå...kjenner jeg gleder meg til renselsen! :confused:;)

Drit digg at han så rett i skrittet mitt. Han sa det var helt sykt, haha.
Morbid fascinasjon kanskje? ;) Jeg spurte pent om ikke mannen kunne holde seg ved siden av meg, og det var visst IKKE noe problem. Han ville helst ikke se hele showet ;)

Var det ikke Robbie Williams som ble spurt om hvordan det var å se barnet sitt bli født fra "den vinkelen" - og svarte noe slikt som at "it's like seeing your favourite pub burn down!" :)

Hahaha.
Sambo måtte holde det ene bene mitt når jeg presset henne ut, så han fikk sikkert med seg hele greia :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan jo legge inn her også :)

Vi var på sykehuset i to netter (frøkna kom kl 22 mandag kveld, vi dro hjem onsdag morgen), så jeg hadde pakka for mye klær til både meg selv og baby. Men det jeg fikk bruk for var:

To store gode joggebukser
En amme t-skjorte
En amme bh
To par truser
To par sokker
To sett klær til baby
Hentesett til baby
Hjemreiseklær til meg
Sminke + toalettsaker
Litt div sjokolade og Nutrilett

Første natta lå baby og jeg hud mot hud, så da hadde jeg bare sånn fancy nettingtruse og sykehusets skjorte. Dagen etter dro jeg på meg en joggebukse. Blødde gjennom èn.
Amme bh, t-skjorte og egen truse "pynta" jeg meg med da vi fikk besøk på kvelden :)

Nå hadde jeg eget rom hele tiden. Hadde jeg delt med noen hadde jeg nok fått bruk for mer klær! Jeg fikk ikke dusja, så håndkleet tok opp mye unødvendig plass. Tre t-skjorter var unødvendig - jeg grisa ikke SÅ mye.. Og så hadde jeg med for mange par sokker og truser!

Men man vet jo aldri! Fødebagen er vrien ;)

Fikk bruk for det meste jeg pakket. Lå på barsel i 6 dager pga dramatisk fødsel og at mini fikk gulsot. Brukte ikke egne truser, kun nettingtrusene. Klarte meg med to joggebukser, men glad jeg hadde med en del ammeklær og sokker. Før var jeg alltid kald på føttene, men nå er jeg VARM...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp