Hva fikk dere bruk for og hva fikk dere ikke bruk for?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg savnet lesestoff sist, så ble superglad for at det lå nytt Kamille i postkassa i dag. Skal rett i bagenHadde ikke bruk for lesestoff/underholdning (iPad, musikk)! Hvilket supermenneske lagde den lista jeg leste?
Sent from my LT26i using Tapatalk
Jeg fikk god bruk for hårføner, ikke for å tørke meg mellom beina, men til håret! Var deilig med nyvasket hårHadde med Mer saft/juice bokser, fikk ikke drukket dem under fødsel. Eller hadde jeg lært fra sist, så droppet hårføner. Pakket ellers for mye klær til snuppa, brukte sykehuset sitt tøy mest. Hun lå jo i helsepleddet mest i allikevel. Ellers pakket jeg riktig mengde tøy til meg selv, en god joggebukse , ammesingletter og fleecejakke, truser og skift til hjemturen. Brukte også sykehusskjorte mye, spesielt om natta.
Stod akkurat å lurte på om jeg skulle pakke med to eller tre bukser - så der avgjorde du saken for megJeg skulle tatt med meg flere bukser... Har blødd ned 3 par bukser, bor 50minutter unna. Så det er ikke bare å svippe hjemom for å hente en eller fem til.
Hadde bleie, to nettingtruser, truse og bukse på meg, blødde igjennom alt flere ganger. Ikke rart jeg holdt på å svime av flere ganger heller kanskje?Bukse? Karaktiserer ikke nettIngtruse som bukse?
Må legge til at jeg var på barsel i 17t .