Fødebagen

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Har dere fødebagen klar? Hva er lurt å ha med ? Tenkte å begynne å gjøre den klar snart. Godt med alt som er gjort :-)

Jaa :D Den er klar.. eller nesten! Mangler mine ting da.. må kjøpe meg en kosedress eller noe, og noen behagelige bestemortruser..
Har pakket ned; 3 sett med klær til baby, samt jakke, luer og sokker, og 2 pysjamaser til han.
Så har jeg hørt at man får alt man trenger (ammeinnlegg osv..) på føden.
Har pakket ned undertøy, ammebh`er, og klær til min kjære.
Pakker ned sminke, hårføner osv når vi drar. Har kjøpt inn ekstra shampo, balsam, tannbørster og tannkrem som ligger klart. Så er det mobillader og kamera :)

Tror ikke man trenger så mye mer da? Jeg skal på KK, og har forstått at de har alt mellom himmel og jord :) Bor ikke så langt fra heller så hvis jeg har glemt noe så får jeg bare det hentet :)

hehe nei har ingenting klart her ennå og den fødebagen kommer jeg bare på hver gang jeg leser om det her inne, tenker at jeg må begynne å planlegge så er den glemt igjen.
jeg er håpløs altså hehe

Har faktisk handlet brystskjold og brystvortekrem som jeg skal ha med.. skal handle litt å gjøre klart etterhvert tror jeg.. har så mye nedpress og sterke kynnere nå at jeg er redd at jeg glemmer halve innholdet om vi bare må reise.. katastrofe dersom mannen må pakke :p

Jeg å skal på kk :-) får pakke ned det eg akkurat trenger så får man satse på at kk har både amme innlegg og bind og andre praktiske saker ;) pakker du ned saker til kjæresten å? E sikkert greit at han har noe med å så han slipper å reise hjem :-)

hehe nei har ingenting klart her ennå og den fødebagen kommer jeg bare på hver gang jeg leser om det her inne, tenker at jeg må begynne å planlegge så er den glemt igjen.
jeg er håpløs altså hehe

Velkommen i klubben sier jeg bare:P

Den er ikke klar, men har skrevet liste ;) Pakker den når jeg går ut i permisjon, tenkte jeg, 3 uker og noen dager igjen til det :)

Jaa :D Den er klar.. eller nesten! Mangler mine ting da.. må kjøpe meg en kosedress eller noe, og noen behagelige bestemortruser..
Har pakket ned; 3 sett med klær til baby, samt jakke, luer og sokker, og 2 pysjamaser til han.
Så har jeg hørt at man får alt man trenger (ammeinnlegg osv..) på føden.
Har pakket ned undertøy, ammebh`er, og klær til min kjære.
Pakker ned sminke, hårføner osv når vi drar. Har kjøpt inn ekstra shampo, balsam, tannbørster og tannkrem som ligger klart. Så er det mobillader og kamera :)

Tror ikke man trenger så mye mer da? Jeg skal på KK, og har forstått at de har alt mellom himmel og jord :) Bor ikke så langt fra heller så hvis jeg har glemt noe så får jeg bare det hentet :)

Kan godt være de har, men jeg har født to ganger på kk (skal ikke det denne gangen, for har flyttet) og har hatt med egne ammeinnlegg. Bleier, bind osv ligger framme, men kan ikke huske jeg så ammeinnlegg. Men kan godt være at om du spør så har de, altså :)

Kan godt være de har, men jeg har født to ganger på kk (skal ikke det denne gangen, for har flyttet) og har hatt med egne ammeinnlegg. Bleier, bind osv ligger framme, men kan ikke huske jeg så ammeinnlegg. Men kan godt være at om du spør så har de, altså :)

Får pakke ned noen i tilfelle. De tar jo ikke store plassen :)

Har ikke startet på den enda, får begynne så smått snart vel :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Her blir bagen pakket og klargjort når permisjonen begynner 20.sept. Blir å pakke komfortable klær/undertøy. Amme-bh, ammeinnlegg (de fra Medela anbefales sterkt), brystkrem/ammeskjold, kamera, ladere til kamera og mobil, samt babytøy (og smokk..vet det er FY-FY på sykehuset) Så må vi ikke glemme å ta med bilstolen da.. Lykke til jenter,nå går det fort!!!!!! :-D

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Nei, den er langt fra klar, har ikke skrevet liste engang :P Eneste er at jeg har kjøpt meg 2 kosedresser til å ha på sykehuset da :) Tenker å begynne å skrive en liste sånn etterhvert nå, vi bor ikke så langt unna sykehuset heller så er ikke krise om man glemmer noe, da får jeg sende samboer hjem for å hente ;)

Har ikke begynt enda, har termin i slutten av oktober, så har god tid enda ;P . Har kjøpt purelan og det meste er klart, Bare ikke pakket det ned. Tenker å ta det når jeg går ut i permisjon :-) Men det spørs pm jeg ikke får gjort det før ;)

Jeg er vel sånn halvveis ferdig :) pakket ferdig til babyen, men gjenstår litt til meg. En del som ikke er kjøpt inn enda :)

Pakker dere ned noe til deres menn også? Om de e så heldig å få overnatte med mor og barn ?

Pakker dere ned noe til deres menn også? Om de e så heldig å få overnatte med mor og barn ?

Mannen ordnet en liten bag med egne klær når vi fikk vårt første barn, denne gangen skal han sove hjemme med vår eldste, så da blir det ingen pakking på ham.

Back
Topp