Har dere fødebagen klar? Hva er lurt å ha med ? Tenkte å begynne å gjøre den klar snart. Godt med alt som er gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe nei har ingenting klart her ennå og den fødebagen kommer jeg bare på hver gang jeg leser om det her inne, tenker at jeg må begynne å planlegge så er den glemt igjen.
jeg er håpløs altså hehe
hehe godt vi er flereVelkommen i klubben sier jeg bare
Jaa Den er klar.. eller nesten! Mangler mine ting da.. må kjøpe meg en kosedress eller noe, og noen behagelige bestemortruser..
Har pakket ned; 3 sett med klær til baby, samt jakke, luer og sokker, og 2 pysjamaser til han.
Så har jeg hørt at man får alt man trenger (ammeinnlegg osv..) på føden.
Har pakket ned undertøy, ammebh`er, og klær til min kjære.
Pakker ned sminke, hårføner osv når vi drar. Har kjøpt inn ekstra shampo, balsam, tannbørster og tannkrem som ligger klart. Så er det mobillader og kamera
Tror ikke man trenger så mye mer da? Jeg skal på KK, og har forstått at de har alt mellom himmel og jord Bor ikke så langt fra heller så hvis jeg har glemt noe så får jeg bare det hentet
Kan godt være de har, men jeg har født to ganger på kk (skal ikke det denne gangen, for har flyttet) og har hatt med egne ammeinnlegg. Bleier, bind osv ligger framme, men kan ikke huske jeg så ammeinnlegg. Men kan godt være at om du spør så har de, altså
Pakker dere ned noe til deres menn også? Om de e så heldig å få overnatte med mor og barn ?