Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du finner en tråd om dette på denne siden den har masse gode tips!Er det noen som har en liste på hva man burde pakke?
Pakker i stellevesken til lillemor og i en veske jeg har til meg selv. Er jo ikke så mye man egentlig trenger og siden bf kommer på besøk i visitt tiden så kan han jo da bare ta med seg ting om jeg trenger. Men jeg tenker ett ekstra skift til meg selv hvertfall og sko til å gå med rundt om.
Dette varierer jo fra sted til sted, her får far bli hos mor og barn både på barsel og barselhotellet og er derfor ikke hjemom før oss andre, så her må han også pakke sakene sine
Pakker i stellevesken til lillemor og i en veske jeg har til meg selv. Er jo ikke så mye man egentlig trenger og siden bf kommer på besøk i visitt tiden så kan han jo da bare ta med seg ting om jeg trenger. Men jeg tenker ett ekstra skift til meg selv hvertfall og sko til å gå med rundt om.
Signerer denne. Jeg skal selv også på barselhotell og hadde tilsvarende ved første fødsel også. Er virkelig ikke mye man egentlig trenger de 2-3 dagene man ligger der, og pakket selv aaalt for mye sist.Pakker i stellevesken til lillemor og i en veske jeg har til meg selv. Er jo ikke så mye man egentlig trenger og siden bf kommer på besøk i visitt tiden så kan han jo da bare ta med seg ting om jeg trenger. Men jeg tenker ett ekstra skift til meg selv hvertfall og sko til å gå med rundt om.