fødebagen...

søvnlø

Betatt av forumet
Er vel litt tidlig ute. Men alt annet er klart nå så det er bare denne som gjenstår :-) og jeg har lest at det kan være lurt å ha den klar fra uke 30 av, så da så ;p hehe.. hva har dere tenkt å pakke med??? Her har jeg gått til innkjøp av ei ny deilig joggebukse.. typen nektet meg å ta med meg den knall rosa som jeg har fra sist fødsel.. det var hjemme bukse mente han.. hehehe.. har også pakket med meg en stor å en liten håndkle, da de på sykehuset er så bittesmå... ellers kjøpt inn ph vennlig såpe; ny deo, og en STOR plate med melkesjokolade.. så gjenstår det å se om den overlever 10 uker.. hehehe.. en pr klesplagg til baby'n, og babyboka. Lader til mob og tab er alt nedpakket. En pr topper som er gode å vide. Ammeinnlegg.. hmmm hva mere..... jo kamera og lader havner der etter hvert.

Jeg tenkte og begynne med dette jeg også, men klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal ta med :p. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bruke babytøyet som man får låne på sykehuset eller om jeg skal ta med tøy til henne selv. Men tror det blir å ta med selv :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Nattbind med vinger og LIPSYL. Bindene på sykehuset er vledig tykke og klumpete, så hvertfall ta med egne bind til hjemreise. Så er det vanlig med tørr hud så lipsyl og en god krem er å annbefale.

Jeg tenkte og begynne med dette jeg også, men klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal ta med :p. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bruke babytøyet som man får låne på sykehuset eller om jeg skal ta med tøy til henne selv. Men tror det blir å ta med selv :)

samme her

har begynt å skrive liste da i det minste :)

Den lista har jeg også skrivd :) men klarer likevel ikke bestemme hva av klærne hennes jeg skal ta med :p. Redd for å ta med alt for mye. Haha. Har aldri pakket en fødebag før :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har skrevet liste og skal begynne pakke til uken :-)

Har listen klar, må gjøre noen innkjøp vet jeg. Tar dette etter feriepengene kommer i slutten av mnd :-)

Har seriøst ikke tenkt på fødebagen før jeg så dette innlegget :P
Godt at vi har dette forumet hvor vi kan minne/lære hverandre om ting :)

Husker at jeg pakket fødebagen i ca. uke 36 med de andre, vet ikke om jeg skal begynne å tenke på den nå i uke 31, men det er alltid lurt å ha den klart i tilfelle det blir tidlig fødsel eller noe :/

Haha, jeg har akkurat vært på butikken å kjøpt nattbind + litt mindre bind, asan intimsåpe og storplate m fruktnøtt for å putte o bagen, slik at noe er klart ihvertfall :P må vaske noen amme bher, ull ammeinnlegg og babyklær å legge nedi også, og babyluer, for de på sykehuset er så stygge :P

Krem ja...takk.. det må jeg huske. Har også lepsyl ;-) har pakket med 2 sett til gullet. Så får vi se om dt blir noe mere eller om jeg bruker det de har på sykehuset :-) men tenker en til bilder og en for hjemreisen. Bind har jeg også gått til innkjøp av. Nattbind.

Jeg har blitt igangsatt på overtid med begge guttene, så venter litt med fødebaggen enda, har ikke begynt å vaske babytøy en gang, men det må jeg vel begynne med ganske snart :)

Ble satt igang jeg og med siste mann 10 dager over. Men, stopper ikke drømmen om at det plutselig kan bli av seg rundt termin denne gangen ;p helst ei uke før ;p så rekker jeg første skoledag til storebror :-):-)

Skal ha med egen pute jeg, det hadde jeg sist <3

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Her var flere gode tips.. Må vel begynne å tenke på denne snart...

Kjøpte et par myke strech-joggebukser på Cubus fra basis-kolleksjonen deres, ser ut som en slags haremsbukser, veldig myke og behagelige, og litt større enn jeg trenger akkurat nå. Fikk tips om dette fra storesøster, som har fått tre unger selv, og også med keisersnitt. Buksene kan sitte ganske langt ned på magen uten å komme i konflikt med såret.

Kjøpte et par myke strech-joggebukser på Cubus fra basis-kolleksjonen deres, ser ut som en slags haremsbukser, veldig myke og behagelige, og litt større enn jeg trenger akkurat nå. Fikk tips om dette fra storesøster, som har fått tre unger selv, og også med keisersnitt. Buksene kan sitte ganske langt ned på magen uten å komme i konflikt med såret.
Har selv 2 av dissr. Og de er helt fantastisk go å ha på ;-) anbefales på det sterkeste for både ks mødre og de som føder normalt ;-)

haha.. nå fikk jeg litt småpanikk over alt som må gjøres. :D Semesteret sluttet idag, så har liksom tenkt at jeg har masse tid til å kjøpe inn og planlegge alt fra nå av. Men nå får jeg ta meg litt i nakken og få ting litt på plass ;P

her er bagen til lille ferdig pakka, men ikke kommet igang med min egen :p hehe.. er fortsatt litt ting jeg må gå til innkjøp av :)

Back
Topp