Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gratulerer så masse til alle som har født!<3 Skal pakke fødebagen, lurer på hva du er glad for at du hadde med deg og hva som ble overflødig!? Har det med å pakke alt for mye! Nesten 4 år siden sist, gått litt i glemmeboka
Jeg skulle ønske jeg hadde med meg mer å lese på. For det ble jo ikke så altfor mye besøk på de to dagene jeg lå der. Smertestillende er det ingen vits i å ha med seg. For det har de jo på sykehuset (mtp etterriene som kan være ganske vonde) Hadde med meg for mye klær til meg selv. Hadde holdt med to joggedresser (elsker joggedresser). Er glad jeg hadde meg meg ullammeinnlegg og papir innlegg. Og tok med meg 3 amme-bher. Det hadde jeg veldig bruk for Så tok jeg med meg litt sminke da. Mascara og litt dekkrem. Truser tok jeg med meg, men brukte egentlig de nettingtrusene fram til jeg kom hjem + litt til da.
Jeg pakket for lite og for tidlig. Det var ting jeg hadde glemt jeg skulle legge oppi, og tydeligvis ikke tenkt på at jeg skal være her i tre dager... Har kun ett klesskift og etter å ha blitt gulpet på er jeg flekkete og fæl. Må få søsteren min til å komme med klær til meg. Glemte og mobillader, kamera og tok med hvite truser, de kan jeg kaste etterpå, blir aldri rene! Her har de ikke nettingtruser lenger...
Her på barsel vil de helst at vi ikke skulle bruke ammebh, babyen skulle vist ha fri tilgang men jeg har en med.
Glad jeg har med meg flere singletter, og et par vide toppet med kort arm som jeg har over. Er varm, så lette klær er et must!
Så har jeg med strikking og litt kryssord, har fått strikka litt.
Pakka noe varme klær- tenkte vinter og ikke at d er 30+ på sykehus så kunne m fordel pakka litt lettere og luftigere tøy.. man svetter gjerne i tillegg som en liten nøff i forb med amming og alt!
Jeg var veldig glad for at jeg hadde med meg en bok og at kjæresten kom med tab'en sin så jeg kunne se film.. Var ikke stort å ta seg til når lillegutt sov og det ikke var tv eller noe på rommet!
Her var d mange gode tips, takker! Skulle jo strikke ett babyteppe i svangerskapet, var flink første tiden. Er litt igjen for å si det sånn, tenker å ta med det. Kanskje jeg blir ferdig i år! Ammebh må jeg ha med, sist rant jo melken konstant første tiden. Tenkte på å ta med melke oppsamler for å ha i bh'n. Bruker dere egne klær til baby'n eller det som er på sykehuset?
Brukte sykehusklærne dagen han kom, og når jeg fikk kommet meg litt selv dagen etterpå, så fant jeg fram en ullomslagsbody og strømpebukse til han Syns ikke de sykehusklærne er så fine jeg. Så han var litt pynta når vi fikk det lille besøket som vi gjorde