Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde de hadde sist, så jeg tok ikke med. Men bodde på hotellet da. Fødte midtsommers så han lå bare i bleie uansettSykehusene har klær ja, sykehusbodyer osv liksom. Jeg er derimot så sær at jeg liker egne klær, selv Om jeg da må vaske selv, så tar med litt eget i tillegg. Et par bodyer, strømpebukser og et par nattiser tenker jeg. Samt hentesettet (romper, jakke, lue) og ullpledd.
Om du tror du er kresen på ammepute så kan du ta med. Jeg endte med å kjøpe samme type som de hadde på barsel. Likte den bedre enn bb-hugmee. Tror det var cozy-fix de hadde.Kommer nok til å pakke en del til babyenHar jo kjøpt en del nytt og har en del etter eldste og gleder meg til å bruke de søte plaggene
Og tar med i ull og bomull og to ulike størrelser (aner jo ikke sikkert hvor stor babyen blir). Liker også å ha med tepper, gulpekluter selv. Og selvsagt hjemreise klær/hevtesett, bilstol pose
Blir fort en god del
Bør man ha med ammepute?
Om du tror du er kresen på ammepute så kan du ta med. Jeg endte med å kjøpe samme type som de hadde på barsel. Likte den bedre enn bb-hugmee. Tror det var cozy-fix de hadde.
Det skjønner jeg da =)De hadde bare vanlige puter å bygge opp med sist, så tror jeg vil ta med denne gangen![]()