Fødebagen - skal den inneholde nerttngtruse?

Nei, får de på sykehuset.
Vet Carriwell har nettingtruser.

På SUS må man ha med selv. Det visste ikke jeg sist, så jeg fikk, men vi skal visst egentlig ha med selv :-p

Fikk sist, med mindre man faktisk får pakkeliste fra sykehuset syns jeg ikke de skal forvente at man har med selv. Jeg var ikke forberedt på å bruke bind som ikke passet i vanlige truser.

Jeg tror ikke jeg brukte de utenom i fødsel. Jordmor tok de på og av :P

Forresten har jeg noen fra tena lady med innebygd bind i trusa, som en bleie. De er kjempe store! (Brukte de da jeg aborerte)..

Takk for info, ladies :) Tror jeg venter med å kjøpe dem, kanskje får noen på sykehuset. En tinge mindre å tenke på ;)

På SUS må man ha med selv. Det visste ikke jeg sist, så jeg fikk, men vi skal visst egentlig ha med selv :-p
Godt du sier, trodde en fikk slike på sykehuset så hadde nok ikke pakket det.
Får se om de sier noe når jeg skal på innskrivings greie..

Sier de ifra om det på innskrivningen? Vist de ikke sier ifra kan de ikke forvente at vi skal ta med

Antar det? Jeg var ikke på innskriving sist, bare sendte inn papirer i posten, siden jeg bodde i Trondheim fram til permisjon. Så da fikk jeg altså aldri beskjed om det...

Antar det? Jeg var ikke på innskriving sist, bare sendte inn papirer i posten, siden jeg bodde i Trondheim fram til permisjon. Så da fikk jeg altså aldri beskjed om det...

Alt man må kjøpa og ha med :p håper de ikke sier noe. De kan godt dele ut til oss synst jeg.

Fått på sykehuset jeg hver gang :) elsker de trusene, tok med meg noen hjem også :P brukte de lenge etter fødslene :P

Alt man må kjøpa og ha med :p håper de ikke sier noe. De kan godt dele ut til oss synst jeg.

Ja, synes det er rart, ser ut som man får de på alle andre sykehus. Er liksom ikke nettingtrusene som er alfa-omega for en velfungerende økonomi på er sjukehus... Vel vel, jeg kjøper selv denne gangen, så har jeg flere enn den ene jeg fikk sist, den ble litt tilgriset...

Back
Topp