Fødebagen i kuldegrader

Septemberlykke20

Andre møte med forumet
Kan fødebaggen ligge i bilen frem til fødsel med alle klær og slik i? Eller kan klærne ta skade av å ligge i minusgrader og slik? [emoji15] har ingen peiling på sånt! Haha

Det går sikkert fint, men jeg hadde ikke satt den der, skal jo ha mer i den som ikke kan pakkes før fødselen starter (toalettsaker, mine klær som er i bruk nå og sånt).

Klær er nok ikke noe problem, men det er verre med flytende toalettsaker etc. som kan fryse og bli ødelagt :/

Her ligger baggen tilgjengelig i stuen så jeg bare kan få med meg kamera, mobil lader og bagg. Tenkte å ha en stelleveske i bilen med noen ekstra klær og stellesaker

Bagen ligger på stellebordet på badet :) har også skrevet en liste over hva jeg må ta med som jeg ikke kan pakke før fødselen starter :)

Klær kan fint ligge i bilen i minus grader, men ikke toalett saker og snacks :)

Har ikke pakket ennå. (36+5) men når jeg endelig gjør det så blir den stående inne så jeg kan slenge i tannbørsten og annet småtteri rett før avreise.

Klær tar ikke skade av minusgrader. De ligger i minusgrader på vei til butikkene også. ;)

Selv om noen bruker lenger, og andre kortere tid, bruker en gjennomsnittlig førstegangsfødende 18 timer på å føde, så du har mest sannsynlig tid til å slenge nedi noen klær og toalettsaker når du kjenner at ting begynner å skje.
Dersom du ikke får tid, går det også helt fint. Babyen kommer ut uansett. ;)

Back
Topp