Fødebagen er pakket!

BabyV

Betatt av forumet
(nesten ferdig jaffal...)
Og i tillegg er sengen og alt annet til lillegull klart!
Er jo to dager til termin, så det var kanskje på tide ;-)
Har dere (som ennå ikke har født) kontroll på alt eller?

Her er alt klart! Har termin i morgen, så det meste har vært klart i et par uker, men det er alltid litt mer som kan bli bedre liksom. I dag havnet fem poser med cookies for barselbesøk i fryseren, og i morgen tenkte jeg å få vasket vinduer om det ikke blir fødsel i natt. *Håpe Håpe* =)

Så flink du er da! Fryseren her er desverre tom..
Hadde noen planer om baking og sånt, men...
Jaja, det er lenge til jeg evt skal igangsettes
Håper det snart er vår tur nå!

Her er ting klart, jeg gikk igjennom det jeg hadde pakket i fødebaggen i går, og da oppdaget jeg at jeg hadde glemt sokker til den lille, så da fikk jeg lagt det oppi, og videokamra står til lading.. satt fødebaggen i gangen i går kveld, for jeg hadde så lyst til å komme meg avgårde i natt, men det hjalp ingenting desverre...  8 dager til termim..

Har pakket ned det jeg tror jeg trenger av klær til meg og babyen. Og toalettmappe med div artikler. Etter hvert skal ipad og lader få plass, kamera og lader, mobiltelefon og lader. Men disse tingene bruker jeg daglig, så de er ikke pakket. Håper jeg klarer å huske det når tiden er inne... Skal ha med noe snop og drops etc, kanskje juice el.l. I tillegg. Ellers er senga montert, men vi mangler overmadrass, så jeg har ikke kunnet re opp ennå. Er altså noe småplukk som står igjen, dessverre!

Her er alt klart. Fødebag, seng og vogn og alt anna som hører til.
Har igjen å henge opp en uro bare, men det tar vi som det kommer :-)

Nå går jeg bare å venter utålmodig på at det skal starte :-p

Ja, det meste er klart nå, altså!
Har termin om et kvarter, altså 9. april 
Deilig å ha kommet dit -nå er det ikke lenge igjen!
Kameraet er ladet, og skal pakkes i bagen nå. Mangler toalettsaker der, men det tar jeg når vi reiser inn til sykehuset. Har 5 minutter dit, så det rekker jeg, he he. Senga til lillemor er ferdig oppredd, samme med vogna og bilstolen er vasket og støvsuget (men ikke montert i bilen enda). Bleier og stellesaker er klart, og jeg har vasket nok plagg til at vi klarer oss noen dager. 
Mangler å presse teppet jeg har heklet, men det tar jo ikke lang tid. 
Hun kan bare komme nå, tror ikke jeg blir noe særlig mer klar..

Her er nesten alt klart. Innholdet til fødebagen ligger klart, men bagen jeg skal pakke i var det noen i huset som mente fungerte fint som sted for urinering. typisk hundeoppførsel. jeg kan, jeg vil, jeg skal. HAHA. 
Håpløst. 
Hva har dere pakket?

Ser ut til at vi er klare
Må dere ha med sånne nettingtruser selv? Var visst slutt på utlån på SUS...
Etter fødselen sist brukte jeg bare mine egne hipstere/boxere, men var jo greit under selve fødselen da! Nå har jeg kjøpt meg en pakke! SEXY!!!!!!!! hihi

Back
Topp